Siis... Viinaa pitäisi juottaakin tuolle *****maiselle vastapuolelle eikä itselle. Eihän se kaveri siitä mihinkään muutu jos itse ottaa rähinäviinaa ja naapuri jatkaa räkyttämistä.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 20.04.13 - klo:19:34Siis... Viinaa pitäisi juottaakin tuolle *****maiselle vastapuolelle eikä itselle. Eihän se kaveri siitä mihinkään muutu jos itse ottaa rähinäviinaa ja naapuri jatkaa räkyttämistä.Viinaa juodaan itekseen . Mua ei pakoteta juomaan .
Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.04.13 - klo:19:29Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .Jos sää uhkailet selvinpäin turpaan vedolla, niin mihin vedolla sä uhkaat kännissä?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.04.13 - klo:19:29Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .Jos sää uhkailet selvinpäin turpaan vedolla, niin mihin vedolla sä uhkaat kännissä?Sorkkis on muuten Ventti-illan kuski. Soittivat sieltä ja sanoivat että sorkkis vie ne vorssan yöhön. Sorkka päivystää alalauteilla...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.04.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.04.13 - klo:19:29Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .Jos sää uhkailet selvinpäin turpaan vedolla, niin mihin vedolla sä uhkaat kännissä?Sorkkis on muuten Ventti-illan kuski. Soittivat sieltä ja sanoivat että sorkkis vie ne vorssan yöhön. Sorkka päivystää alalauteilla... Ja Peltojenviljeliä ihastelee maisemia lauteiden alta!
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.04.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.04.13 - klo:19:29Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .Jos sää uhkailet selvinpäin turpaan vedolla, niin mihin vedolla sä uhkaat kännissä?Sorkkis on muuten Ventti-illan kuski. Soittivat sieltä ja sanoivat että sorkkis vie ne vorssan yöhön. Sorkka päivystää alalauteilla... Ja Peltojenviljeliä ihastelee maisemia lauteiden alta! Käykös se meilläkin? Olen luullu saunatontuksi.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.04.13 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.04.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.04.13 - klo:19:29Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .Jos sää uhkailet selvinpäin turpaan vedolla, niin mihin vedolla sä uhkaat kännissä?Sorkkis on muuten Ventti-illan kuski. Soittivat sieltä ja sanoivat että sorkkis vie ne vorssan yöhön. Sorkka päivystää alalauteilla... Ja Peltojenviljeliä ihastelee maisemia lauteiden alta! Käykös se meilläkin? Olen luullu saunatontuksi. Niissä on se pieni ero, että saunatonttu myös lämmittää saunan, peltsi lämmittelee vain itseään.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.04.13 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.04.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.04.13 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.04.13 - klo:19:29Tein tuon asian selvinpäin . Mää en pelkää *****maisia miehiä .Jos sää uhkailet selvinpäin turpaan vedolla, niin mihin vedolla sä uhkaat kännissä?Sorkkis on muuten Ventti-illan kuski. Soittivat sieltä ja sanoivat että sorkkis vie ne vorssan yöhön. Sorkka päivystää alalauteilla... Ja Peltojenviljeliä ihastelee maisemia lauteiden alta! Käykös se meilläkin? Olen luullu saunatontuksi. Niissä on se pieni ero, että saunatonttu myös lämmittää saunan, peltsi lämmittelee vain itseään.Tarviikin mennä heti kattoo onko peltsi lauteitten alla...