Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millaisia ehdotuksia ?  (Luettu 4885 kertaa)

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Millaisia ehdotuksia ?
Tuli tuosta otsikosta ketä naitattaa enemmän  8)  Mieleen,  että kummoisia ehdotuksia olette saaneet tai itse tehneet kun kovin tekisi mieli ihan vaan naida,  ilman sen kummepia esipuheita,  soidinmenoja ja muuta sivistykseen liittyviä taakkoja,  saatika vastuuta lopputuloksesta,  jos ehkäisy kaikesta huolimatta petää.

Mulla on kyllä tämä ikiaikainen klasikko:

Liftasin Tampereelta Jyväskylään poikakaverin luota opiskelemaan joskus vuona -85  ;) ;).  En ollut silloin niin pahassa puuteessa kuin nykyään ;)

Dialogi oli lyhyt ja ytimekäs:

Kuski kysyy minulta: Naitattaako ?
Minä vastasin: Ei
Herra kuski vastasi: Olisihan se vähän epämukavaa näin pienen auton takapenkillä. 

Joo ja mitään muuta ei sanottu koko sadankilometrin matkalla,  että kukin yrittää tyylillään saada mitä haluaa  :D ;D 8) ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tuli tuosta otsikosta ketä naitattaa enemmän  8)  Mieleen,  että kummoisia ehdotuksia olette saaneet tai itse tehneet kun kovin tekisi mieli ihan vaan naida,  ilman sen kummepia esipuheita,  soidinmenoja ja muuta sivistykseen liittyviä taakkoja,  saatika vastuuta lopputuloksesta,  jos ehkäisy kaikesta huolimatta petää.

Mulla on kyllä tämä ikiaikainen klasikko:

Liftasin Tampereelta Jyväskylään poikakaverin luota opiskelemaan joskus vuona -85  ;) ;).  En ollut silloin niin pahassa puuteessa kuin nykyään ;)

Dialogi oli lyhyt ja ytimekäs:

Kuski kysyy minulta: Naitattaako ?
Minä vastasin: Ei
Herra kuski vastasi: Olisihan se vähän epämukavaa näin pienen auton takapenkillä. 

Joo ja mitään muuta ei sanottu koko sadankilometrin matkalla,  että kukin yrittää tyylillään saada mitä haluaa  :D ;D 8) ???
Tässä topiikissa pääsee taas ne maamieskoulun hanskaan hitsauksen ammattilaiset oikeen loistamaan.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Millaisia ehdotuksia ?

[/quote]
Tässä topiikissa pääsee taas ne maamieskoulun hanskaan hitsauksen ammattilaiset oikeen loistamaan.... ;D
[/quote]

Toivottavasti,  minusta on ihan hyvä jos kysyntä ja tarjonta ei parisuhteessa kohtaa,  että mies tai nainen osaa hoitaa homman tarvittaessa itsekin.  Tottakai kaksin on kivempaa,  mutta elämä ei ole aina sitä mitä me pyydetään.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Millaisia ehdotuksia ?

Tässä topiikissa pääsee taas ne maamieskoulun hanskaan hitsauksen ammattilaiset oikeen loistamaan.... ;D
[/quote]

Toivottavasti,  minusta on ihan hyvä jos kysyntä ja tarjonta ei parisuhteessa kohtaa,  että mies tai nainen osaa hoitaa homman tarvittaessa itsekin.  Tottakai kaksin on kivempaa,  mutta elämä ei ole aina sitä mitä me pyydetään.
[/quote]
Jos kahta haluaa, laittaapi virren mukaisesti kädet yhteen..... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tuli tuosta otsikosta ketä naitattaa enemmän  8)  Mieleen,  että kummoisia ehdotuksia olette saaneet tai itse tehneet kun kovin tekisi mieli ihan vaan naida,  ilman sen kummepia esipuheita,  soidinmenoja ja muuta sivistykseen liittyviä taakkoja,  saatika vastuuta lopputuloksesta,  jos ehkäisy kaikesta huolimatta petää.

:D ;D 8) ???


 " hau mats" ei oo pettänyt koskaan :D :D

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Juottolassa rääväsuinen koulukaveri : "Lähdetäänkö naimaan?" johon vastasin viitaten kysymyksen hyvin kuulleen puoliskon suuntaan, "Jees hyvinkin, ollaan juuri sinne lähdössä..."
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tuli tuosta otsikosta ketä naitattaa enemmän  8)  Mieleen,  että kummoisia ehdotuksia olette saaneet tai itse tehneet kun kovin tekisi mieli ihan vaan naida,  ilman sen kummepia esipuheita,  soidinmenoja ja muuta sivistykseen liittyviä taakkoja,  saatika vastuuta lopputuloksesta,  jos ehkäisy kaikesta huolimatta petää.

:D ;D 8) ???


 " hau mats" ei oo pettänyt koskaan :D :D

Olet siis kaikista suurista puheistasi huolimatta tuhkamuna  :-X,  mutta tämä ei ollut jutun pointti,  älä ole tosikko  ::) ;) :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tuli tuosta otsikosta ketä naitattaa enemmän  8)  Mieleen,  että kummoisia ehdotuksia olette saaneet tai itse tehneet kun kovin tekisi mieli ihan vaan naida,  ilman sen kummepia esipuheita,  soidinmenoja ja muuta sivistykseen liittyviä taakkoja,  saatika vastuuta lopputuloksesta,  jos ehkäisy kaikesta huolimatta petää.

:D ;D 8) ???


 " hau mats" ei oo pettänyt koskaan :D :D

Olet siis kaikista suurista puheistasi huolimatta tuhkamuna  :-X,  mutta tämä ei ollut jutun pointti,  älä ole tosikko  ::) ;) :D

  Minäkö tosikko? Pois se minusta :D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tässä aeheessa se Heino tuntoo ihtesä ihan anhittomaksi, kun oon aena ollunna niin mahottoman ujo ja vieläe esitä ko. assien hemestille sillälaella, että peton alla venytän etusormella hemestin alushousujen kuminauhaa ja lässäytän sen sitte pehvallle. :-[

Ulukomuoto on suojellu minut ihteni naesten tekemiltä ehotuksilta :'(
Elämä on parasta kometiijjaa

iikkoo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
  • Kaikki saa mutta komiat ensi!
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Saanko luvan vai tanssitaanko ensin.  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tuli tuosta otsikosta ketä naitattaa enemmän    Mieleen,  että kummoisia ehdotuksia olette saaneet tai itse tehneet kun kovin tekisi mieli ihan vaan naida,  ilman sen kummepia esipuheita,  soidinmenoja ja muuta sivistykseen liittyviä taakkoja,  saatika vastuuta lopputuloksesta,  jos ehkäisy kaikesta huolimatta petää.


***Pesä esiiiin!!!!!
Kui mää ain olen paras?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Tässä aeheessa se Heino tuntoo ihtesä ihan anhittomaksi, kun oon aena ollunna niin mahottoman ujo ja vieläe esitä ko. assien hemestille sillälaella, että peton alla venytän etusormella hemestin alushousujen kuminauhaa ja lässäytän sen sitte pehvallle. :-[

Ulukomuoto on suojellu minut ihteni naesten tekemiltä ehotuksilta :'(

Nykyvään sen parempi mitä rumempi, kauhee flaksi päällä
koko aijjan, viimmeksiki haki semmonen hevosen kokonen
blondi 57v tanssiin, polovella potki munille ja kehtasi lopuksi
kehua: -sinähän poika tanssit hyvin... Me ollaan tyttöjen kans
tuos lähellä mökissä...  :P 

Ilettää... vaikka pojat sanoo ettei tavara homehu, harmaa karvootus
vain hämää  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Millaisia ehdotuksia ?
Niin ei se ole helppoa tämä naisen elämä.  Nuorena on seksistä ylitarjontaa,  kun ei oiken vielä kunolla nautinotjen päälle ymmäräkään ja sitten kun oikein alkaa päästä jyvälle ja tykätä hommasta niin piru vieköön tarjonta on minimaalista  :-[  ;)

Aulis Anttila

  • Vieras
Totuus
Niin ei se ole helppoa tämä naisen elämä.  Nuorena on seksistä ylitarjontaa,  kun ei oiken vielä kunolla nautinotjen päälle ymmäräkään ja sitten kun oikein alkaa päästä jyvälle ja tykätä hommasta niin piru vieköön tarjonta on minimaalista  :-[  ;)

No jaa... kyllä kaikki saa ja kaikilta saa... mutta kaikki eivät saa kaikilta  ;D  :D