Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Itäeurooppalaiset polkevat taksoja seksibisneksessä  (Luettu 2675 kertaa)

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Süddeutsche kirjoittaa tulevasta Bauma-messuista. Messuista hyötyvät myös taksit ja bordellinpitäjät. Seksibisneksessä on ollut laihoja vuosia siitä lähtien, kun EU otti uusia jäsenmaita. München on kuollut muulloin kuin messujen aikana. Itäeurooppalaisten palvelu kulkee nimellä tyttöystäväseksi, "Täyspalvelu ilman kondomia 50 eurolla"
http://www.sueddeutsche.de/muenchen/prostitution-waehrend-der-messe-bauma-suendige-messe-1.1648987

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Sanoin jo aikoinaan että venäläiset autot mahdollistuvat tavallisen kansankin autoilun,ja ryssän *****t maksullisiin naisissa käynnin,,ei jäänyt ainoastaan eliitin rtuihin.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joskus ihmettelin, miksi Pohjois-Italiassa Luganon lähellä pienen Chiasson raja-aseman liikenne on kuin ennen vanhaan ruotsinlaivojen satamassa kesällä. Italiassa bordellit ovat kiellettyjä (seksin myyminen ei ole), Sveitsissä ne ovat sallittuja. Luganossa on runsaasti alan toimijoita. En viitsi linkittää, mutta niiden kotisivut ovat laadukkaat. Vaimo sanoi huomanneensa Luganon erikoisuuden, muttei maininnut.

Jos sittenkin(linkkilista): http://www.redlightboard.com/subboard.php?sb=18

Viimeksi muokattu: 15.04.13 - klo:17:32 kirjoittanut pig24

Suuri Ajattelija

• Vieras
  Sanoin jo aikoinaan että venäläiset autot mahdollistuvat tavallisen kansankin autoilun,ja ryssän *****t maksullisiin naisissa käynnin,,ei jäänyt ainoastaan eliitin rtuihin.
Minun puolestaan ei tarvitse maksaa naisista, joten minulla on varaa ajaa länsimaisella autolla  :D

Sepedeus

• Vieras
Minun puolestaan ei tarvitse maksaa naisista, joten minulla on varaa ajaa länsimaisella autolla  :D

Kyll sitä nyt kerran elämässä kannattaa naisesta maksaa seteleillä. Halvin pano se kuitenkin loppuksi on.  ;) ;D ;D ;D ;D

Greenpwr

• Vieras

Kyll sitä nyt kerran elämässä kannattaa naisesta maksaa seteleillä. Halvin pano se kuitenkin loppuksi on.  ;) ;D ;D ;D ;D

Rakennusluvat ja tapettikansiot kyllä hintoihinsa tulee...

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joutuukohan Mr. S. tarkastamaan taksojaan, jos Igor alkaa tarjoilemaan palveluita ale-hintaan? ;D
It ain't over till the fat lady sings

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

En minäkään naisista ole tarvinnut maksaa mut autoilun kyllä aloitin Volgalla..kyllä prouvat tykkäsivät kyydistä..

Suuri Ajattelija

• Vieras
Tasapuolisuuden nimissä kannatan maksutonta, mutta toisaalta jos laskisi hiukan tasoa, saattaisi nainen olla se maksava osapuoli  ;) Harkitseppas....

Sepedeus

• Vieras
Tasapuolisuuden nimissä kannatan maksutonta, mutta toisaalta jos laskisi hiukan tasoa, saattaisi nainen olla se maksava osapuoli  ;) Harkitseppas....

Jos oot tuota mieltä, niin mikäs siinä. Mää kyl uskon että rahalla saa parhaan auton ;D

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Joutuukohan Mr. S. tarkastamaan taksojaan, jos Igor alkaa tarjoilemaan palveluita ale-hintaan? ;D

Meinaakko että venäläinen lehmiin sekaantuis?  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.