Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe www.konehalli.com  (Luettu 7267 kertaa)

2065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
www.konehalli.com
Onko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta? Lähinnä kiinnostais firman edustamat viljasiilot.

Tpoint

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 105
Vs: www.konehalli.com
Oon laittanut muutaman kyselyn viljasiiloista, mut ei oo kumpaakaan vastausta kuulunut..

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: www.konehalli.com
omituista on kun mainoksia on monella firmalla jatkuvasti lehdessä jne. ja tarjousta kun pyytää ja puhutaan nyt kymmenientuhansien hintasista systeemeistä niin ei tarjousta vaivauduta edes antamaan?
Oon vaatimaton!

Jätkä

  • Vieras
Vs: www.konehalli.com
Käy sielä vironkielisillä sivuilla niin niissä on hinnatkin laitettu joka osalle. Valikko järjestys on kutakuinkin sama kuin suomitekstein.
http://www.konehalli.com/et/uued-masinad/vilja-kaitlemisvahendid/nelikantpunkrid/tehnilised-andmed-ja-hinnad

Viimeksi muokattu: 15.04.13 - klo:12:39 kirjoittanut Jätkä

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: www.konehalli.com
Sementtiä olen tuolta miettinyt monesti, nyt tuossa mainittiin suomenkielisellä sivulla 5,5€ alv0 ilman rahtia :-\  Viime viikolla ostin Bauhoffissa 10 säkkiä euron halvemmalla sisältäen alv:n, joku ryssä toi ne kyytiin jostakin pannuhuoneesta kun oli melkein kuumia säkit ::)

karhu3

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: www.konehalli.com
Sementtiä olen tuolta miettinyt monesti, nyt tuossa mainittiin suomenkielisellä sivulla 5,5€ alv0 ilman rahtia :-\  Viime viikolla ostin Bauhoffissa 10 säkkiä euron halvemmalla sisältäen alv:n, joku ryssä toi ne kyytiin jostakin pannuhuoneesta kun oli melkein kuumia säkit ::)

Ja säkkikoko oli sama. :-[
Vahän sama ku naapurin papalla,"Ei bensa oo yhtää kallistunu ostan sitä aina kahellakympillä"

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: www.konehalli.com
Sementtiä olen tuolta miettinyt monesti, nyt tuossa mainittiin suomenkielisellä sivulla 5,5€ alv0 ilman rahtia :-\  Viime viikolla ostin Bauhoffissa 10 säkkiä euron halvemmalla sisältäen alv:n, joku ryssä toi ne kyytiin jostakin pannuhuoneesta kun oli melkein kuumia säkit ::)

Ja säkkikoko oli sama. :-[
Vahän sama ku naapurin papalla,"Ei bensa oo yhtää kallistunu ostan sitä aina kahellakympillä"
Sama 40 kg oli :)   Viimeksi kun tarvitsin sementtiä yhden säkin niin rautia sen myi hintaan 11,50 ja säkki oli vaan 25 kiloinen :(

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: www.konehalli.com
Sementtiä olen tuolta miettinyt monesti, nyt tuossa mainittiin suomenkielisellä sivulla 5,5€ alv0 ilman rahtia :-\  Viime viikolla ostin Bauhoffissa 10 säkkiä euron halvemmalla sisältäen alv:n, joku ryssä toi ne kyytiin jostakin pannuhuoneesta kun oli melkein kuumia säkit ::)

Kyllä kotisivulla lukee et toteutunut rahdillinen vertailuhinta 5.5€ säkki

Ja tuote itsessään 94 e/tn (2.7e/40kg säkki)
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: www.konehalli.com
Sementtiä olen tuolta miettinyt monesti, nyt tuossa mainittiin suomenkielisellä sivulla 5,5€ alv0 ilman rahtia :-\  Viime viikolla ostin Bauhoffissa 10 säkkiä euron halvemmalla sisältäen alv:n, joku ryssä toi ne kyytiin jostakin pannuhuoneesta kun oli melkein kuumia säkit ::)

Kyllä kotisivulla lukee et toteutunut rahdillinen vertailuhinta 5.5€ säkki

Ja tuote itsessään 94 e/tn (2.7e/40kg säkki)
No niinpä onkin ???   Ei se ole sitten enää kallista, rahti alkaa näytellä tuossa jo aika suurta osaa :(