Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiitos, anteeksi ja näkemiin.  (Luettu 22707 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Mielestäni kyllä vähän turhaa tehdä mitään dramaattista palstaltapoistumistragediaa. Ei ainoat vaihtoehdot ole 24/7 palstalla roikkuminen tai kokonaan poissa oleminen. Jos tuntuu siltä että täällä tulee vietettyä liikaa aikaa, silloin voi käydä entistä harvemmin ja lukea/kommentoida vain kaikkein kiinnostavimpia aiheita.

Juuri näin.

Ja luulempa että ei se Realisti kuitenkaan malta olla käymättä välillä vilkuilemassa mitä täällä kirjoitetaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Ettämuttajottakuitenkin....

Kannattaako ihmistä arvostella vain ja ainoastaan agronetin kirjoitusten perusteella?

Tähän liitteeksi:

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA
Kui mää ain olen paras?

Herranketku

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Joku on jo ihmetellyt kun en ole viime aikoina kirjoitellut, olen nääs tehnyt päätöksen että netissä kirjoittelu saa piisata. Turha täällä on aikaa kuluttaa ja muutaman Toopen kanssa väitellä, tekemistä on sen verran ettei enää kiinnosta.
Puhelimeen en läheskään aina vastaa, mutta tekstareihin ja s-posteihin kyllä. Siitä yksinkertaisesta syystä että minulla on muutakin työtä enkä voi olla jatkuvasti puhelimessa.
Ert:n myynti jatkuu normaalisti ja kauppaa tehdään jatkuvasti, toimitukset on myöhässä kuten tähänkin saakka mutta nykyisin olen siitä osannut asiakkaita varoittaa tilatessa.
Olisiko tässä riittävä selonteko?

  Kohtuullisen järjissään oleva konekauppias tuskin paljoa hyötyy näistä Agronetin viisauksista? Mutta jos joskus saapi nauraa näille asiantuntijoille. Parhaat erottuu jo nimimerkillä. Uskottavuus asiantuntijoina heikkoa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Sääliä todellakin saa pyytämättä, näemmä... :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Ja minä kun olen näin aloittelijana kuvitellut tämän ihan virtuaalitodellisuudeksi - mutta monille tää taitaakin olla täyttä totta .... "laiffii" :)
sielussani tumma laulu helää..............

Lurppa

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Taas yks asiakirjottaja poissa sellasten takia, joilla on olevinaan niin v*tun iso virtuaalipippeli kun koko ajan dissaa kaikesta. :D :( mut ei sitäkään voi kieltää etteikö tää foorumi oo just niitten rääväsuitten takii hauska mesta kunhan nyt vaan muistettas pysyy asias eikä sleta mennä henk.kohtaisuuksiin. :)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Taas yks asiakirjottaja poissa sellasten takia, joilla on olevinaan niin v*tun iso virtuaalipippeli kun koko ajan dissaa kaikesta. :D :( mut ei sitäkään voi kieltää etteikö tää foorumi oo just niitten rääväsuitten takii hauska mesta kunhan nyt vaan muistettas pysyy asias eikä sleta mennä henk.kohtaisuuksiin. :)
Aika helppo syntyä uudelleen jos alkaa ahistaan ::)
pessimisti ei pety!

antti-x

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Sääliä todellakin saa pyytämättä, näemmä... :o

Ja Skännältä ansaittua kateutta varmaan jo satojen elle tuhansien viestien verran ;)

Siis Realisti on saanut.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Sääliä todellakin saa pyytämättä, näemmä... :o

Ja Skännältä ansaittua kateutta varmaan jo satojen elle tuhansien viestien verran ;)

Siis Realisti on saanut.

Tähän vois sanoa hyvin hyvin rumaa, mutta en viitsi lyötyä lyödä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Lurppa

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Sääliä todellakin saa pyytämättä, näemmä... :o

Ja Skännältä ansaittua kateutta varmaan jo satojen elle tuhansien viestien verran ;)

Siis Realisti on saanut.

Tähän vois sanoa hyvin hyvin rumaa, mutta en viitsi lyötyä lyödä.

Pelkäätkö että se lähettää meille kuvan sun kauniista pärstästäs?  ;D

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Ja minä kun olen näin aloittelijana kuvitellut tämän ihan virtuaalitodellisuudeksi - mutta monille tää taitaakin olla täyttä totta .... "laiffii" :)

Tämä on ihan "viihdekanava" ja rentoutumista lukea näitä tarinoita, siis itselle. Osa on purkanut paineitaan ja osa kasannut niitä itselleen.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Niin se on tämä virtuaali mailma sellainen että. Oksat pois! Voi  välillä olla ammatti lahtari sitten taas välillä vaika ammatti driftaaja. Kun han vaan tuo netti  on kohtuullinen. Mutta yhtä kaikki. Tämä on VIIHDETTTTÄ eikä todellisuutta. Mutta tokihan pitäis osata välillä asiallinenkin olla. :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Taas yks asiakirjottaja poissa sellasten takia, joilla on olevinaan niin v*tun iso virtuaalipippeli kun koko ajan dissaa kaikesta. :D :

Ai ne  realistin hehkutukset oli asiakirjoituksia? Onhan tuo saattanut niihin itse uskoa, mutta realismia on ollut niukemmin.

Kapula

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Joku on jo ihmetellyt kun en ole viime aikoina kirjoitellut, olen nääs tehnyt päätöksen että netissä kirjoittelu saa piisata. Turha täällä on aikaa kuluttaa ja muutaman Toopen kanssa väitellä, tekemistä on sen verran ettei enää kiinnosta.
Puhelimeen en läheskään aina vastaa, mutta tekstareihin ja s-posteihin kyllä. Siitä yksinkertaisesta syystä että minulla on muutakin työtä enkä voi olla jatkuvasti puhelimessa.
Ert:n myynti jatkuu normaalisti ja kauppaa tehdään jatkuvasti, toimitukset on myöhässä kuten tähänkin saakka mutta nykyisin olen siitä osannut asiakkaita varoittaa tilatessa.
Olisiko tässä riittävä selonteko?
Jahas, että palkoineen päivineen ja kumpaankin sieraimeen... onkohan mulla jäänyt jotain lukematta. Tuossa aattelin että 4000 viestiä on aika hirveen kova suoritus nuin niinku työtunteihin muunnettuna. Jostakin se raudan jäähdyttäminen on aloitettava...

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Mun mielestä realisti on vähän väärällä asialla saitilla vaikkakin ehkä asiallinen on ollu. Jotenkin tuntuu että keskusteluihin ei ole järkevää sotkea jotain yksittäistä yritystä ja pyörittää keskustelua sen ympärillä. Aiheet pitää olla enempi yleispäteviä mihin mahdollisimman moni tuo omat näkemyksensä ja täällä ei ole kai tarkoitus käännyttää ketään. Hieman joillekkin muillekkin pitäisi laittaa sapiskaa kun ruvetaan keskustelun tuoksinassa kyselemään jonkun kärrykaupan perään. Niihin kontakteihin on yv:t, puhelimet (sisältäen viestit), sähköpostit jne ja jos näillä ei saa asioita hoidettua niin sitten voi vetää kauppiaasta johtopäätöksensä.

Tarttee toivoa että hänkin esittää asiaa aina sillointällöin jotta kirjoittukset pysyy vähän monipuolisempina.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.