Olen seurannut tätä osinkoverosekoilua, vaikken mitään osinkoja itse ole saamassa.Se, että ihminen on päässyt johtavaan asemaan, ei osoita mitään siitä ihmisestä itsestään.Hyväkään koulutus ei poista tyhmyyttä, typeryyttä tai taitamattomuutta. Ne tulevat aivan jostain muista lähteistä.Ahneus ja narsismi näkyvät monesti kirkkaimmin.
Lainaus käyttäjältä: Herra Heinamaki - 06.04.13 - klo:12:11Olen seurannut tätä osinkoverosekoilua, vaikken mitään osinkoja itse ole saamassa.Se, että ihminen on päässyt johtavaan asemaan, ei osoita mitään siitä ihmisestä itsestään.Hyväkään koulutus ei poista tyhmyyttä, typeryyttä tai taitamattomuutta. Ne tulevat aivan jostain muista lähteistä.Ahneus ja narsismi näkyvät monesti kirkkaimmin.Varmaankin juu . Tunnen köyhiä jotka *****ilee , tunnen rikkaita jotka ei *****ile
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 06.04.13 - klo:12:30Lainaus käyttäjältä: Herra Heinamaki - 06.04.13 - klo:12:11Olen seurannut tätä osinkoverosekoilua, vaikken mitään osinkoja itse ole saamassa.Se, että ihminen on päässyt johtavaan asemaan, ei osoita mitään siitä ihmisestä itsestään.Hyväkään koulutus ei poista tyhmyyttä, typeryyttä tai taitamattomuutta. Ne tulevat aivan jostain muista lähteistä.Ahneus ja narsismi näkyvät monesti kirkkaimmin.Varmaankin juu . Tunnen köyhiä jotka *****ilee , tunnen rikkaita jotka ei *****ile Tuon mää kyllä uskon että tunnet *****ilijat parhaiten täs porukas. Jostain kumman syystä.
Olihan tossa yritystä, mutta vituiksi meni, kuten kaikki muukin mitä tämä Kataisen punakaarti on yrittänyt uudistaa
Kepun ex-pääministeri kehui osinkoverouudistusta, samoin kepulaisen PTT:n tutkija Pasi Holm.
Mikä syy rikkaalla olisi vitttuilla? Paha olo siitä että asiat on hyvin?
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 06.04.13 - klo:16:32Kepun ex-pääministeri kehui osinkoverouudistusta, samoin kepulaisen PTT:n tutkija Pasi Holm.Vanhanen kehuu sitä, mikä on palkanmaksajalleen edullista.Kuka ottaa Matin puheet tosissaan?
Lainaus käyttäjältä: Herra Heinamaki - 06.04.13 - klo:16:41Lainaus käyttäjältä: Veeti - 06.04.13 - klo:16:32Kepun ex-pääministeri kehui osinkoverouudistusta, samoin kepulaisen PTT:n tutkija Pasi Holm.Vanhanen kehuu sitä, mikä on palkanmaksajalleen edullista.Kuka ottaa Matin puheet tosissaan?Vanhanen johtaa perheyritysten liittoa, eli näitä vanhoja yrityksiä jotka ei ole menneet pörssiin, esim. Kone taitaa olla niitä
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 06.04.13 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: Herra Heinamaki - 06.04.13 - klo:16:41Lainaus käyttäjältä: Veeti - 06.04.13 - klo:16:32Kepun ex-pääministeri kehui osinkoverouudistusta, samoin kepulaisen PTT:n tutkija Pasi Holm.Vanhanen kehuu sitä, mikä on palkanmaksajalleen edullista.Kuka ottaa Matin puheet tosissaan?Vanhanen johtaa perheyritysten liittoa, eli näitä vanhoja yrityksiä jotka ei ole menneet pörssiin, esim. Kone taitaa olla niitä ? ? ?
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 06.04.13 - klo:22:21Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 06.04.13 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: Herra Heinamaki - 06.04.13 - klo:16:41Lainaus käyttäjältä: Veeti - 06.04.13 - klo:16:32Kepun ex-pääministeri kehui osinkoverouudistusta, samoin kepulaisen PTT:n tutkija Pasi Holm.Vanhanen kehuu sitä, mikä on palkanmaksajalleen edullista.Kuka ottaa Matin puheet tosissaan?Vanhanen johtaa perheyritysten liittoa, eli näitä vanhoja yrityksiä jotka ei ole menneet pörssiin, esim. Kone taitaa olla niitä ? ? ?Kone muuten taitaa olla pörsissä, mutta varmaan tiedätte mitä tarkoitan