Tä?Kattelin VOFfia ja meni pari tuntia ohi. Kerro ihmeessä lisää.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 05.04.13 - klo:22:16Tä?Kattelin VOFfia ja meni pari tuntia ohi. Kerro ihmeessä lisää.Tapanila kirjoitti mulle eroottisen runon, mut pyyhki parin vastauksen jälkeen pois.Taisi perustua biisiin "Joka ilta kun lamppu sammuu".
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 05.04.13 - klo:22:20Lainaus käyttäjältä: SKN - 05.04.13 - klo:22:16Tä?Kattelin VOFfia ja meni pari tuntia ohi. Kerro ihmeessä lisää.Tapanila kirjoitti mulle eroottisen runon, mut pyyhki parin vastauksen jälkeen pois.Taisi perustua biisiin "Joka ilta kun lamppu sammuu". Jaa Tapanila?Voi ***** mikä pelle.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 05.04.13 - klo:22:22Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 05.04.13 - klo:22:20Lainaus käyttäjältä: SKN - 05.04.13 - klo:22:16Tä?Kattelin VOFfia ja meni pari tuntia ohi. Kerro ihmeessä lisää.Tapanila kirjoitti mulle eroottisen runon, mut pyyhki parin vastauksen jälkeen pois.Taisi perustua biisiin "Joka ilta kun lamppu sammuu". Jaa Tapanila?Voi ***** mikä pelle. Mää jo luulin et se lähtis mukaan leikkiin, mut se ei ilmeisesti pitänyt mun pusuhymiöistä.
Vihtu kun osais kaivaa jostain välimuistista se runon, vaan kun ei ny pää pelaa.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 05.04.13 - klo:22:30Vihtu kun osais kaivaa jostain välimuistista se runon, vaan kun ei ny pää pelaa. Paina muistinappulaa, enkä tarkota mitään Pope the Manin uskontoluokan välkkyä.
Tämä mies:Tekee näin: