Mikä tää aate oikein on, kun apilas sitä hokee?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:28Mikä tää aate oikein on, kun apilas sitä hokee?Se on sellainen sukupuolineutraali aate.
Se on kreationismi apinaksen lukihäirän läpi suodatettuna
Allright. Mä luulin että se liittyy jotenkin kreosootin väärinkäyttöön huumaavana aineena....t. nimimerkki. "Ostinko turhaan rekkakuorman ratapölkkyjä"
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:34Allright. Mä luulin että se liittyy jotenkin kreosootin väärinkäyttöön huumaavana aineena....t. nimimerkki. "Ostinko turhaan rekkakuorman ratapölkkyjä"Juu ostit.
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 30.03.13 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:34Allright. Mä luulin että se liittyy jotenkin kreosootin väärinkäyttöön huumaavana aineena....t. nimimerkki. "Ostinko turhaan rekkakuorman ratapölkkyjä"Juu ostit. No *****. Ostaiskohan apilas nää, vois hakata päätään välillä näihin seinän sijaan?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 30.03.13 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:34Allright. Mä luulin että se liittyy jotenkin kreosootin väärinkäyttöön huumaavana aineena....t. nimimerkki. "Ostinko turhaan rekkakuorman ratapölkkyjä"Juu ostit. No *****. Ostaiskohan apilas nää, vois hakata päätään välillä näihin seinän sijaan?Voitte hakata pölkkypäitänne yhteen jos se helpottaisi
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:34Allright. Mä luulin että se liittyy jotenkin kreosootin väärinkäyttöön huumaavana aineena....t. nimimerkki. "Ostinko turhaan rekkakuorman ratapölkkyjä"Juu ostit. Kreationismi on huvittava uskomuskimara. Vähän kuin natsismi ja hienot salaliittoteoriat
Tuotko sää lahopääs pehmikkeeks, niin ei satu pahasti?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:41Tuotko sää lahopääs pehmikkeeks, niin ei satu pahasti?ei se varmaan onnistu. Apilaksen pää on turhan kova. Poltetaan ennemmän kannabista, se saa pään tuntumaan märältä talouspaperilta.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.03.13 - klo:21:41Tuotko sää lahopääs pehmikkeeks, niin ei satu pahasti?ei se varmaan onnistu. Apilaksen pää on turhan kova. Poltetaan ennemmin jotain, se saa pään tuntumaan märältä talouspaperilta.