Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veroalea pukkaa  (Luettu 2938 kertaa)

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Vs: Veroalea pukkaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013032816840451_uu.shtml

Mukavan potin saivat taas Suomen rikkaimmat.
Hyvin menee Jyrki mutta menkööt.
Aadam!?

***** ETTÄ KOKKARIT ON HYVIÄ! Osaavat erinomaisen idean TYRIÄ! ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ensi viikko sitten kuullaan kovia selittelyjä. Voi ministereiden korvista aistia melkoista kuumotusta.

Ellei tuota osinkoveroreikää tukita, niin hallitus kaataa itse itsensä.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Ensi viikko sitten kuullaan kovia selittelyjä. Voi ministereiden korvista aistia melkoista kuumotusta.

Arhinmäki on jo niin tottunut Audin takapenkillä matkustamiseen, että voi olla kova paikka luopua. Pakko keksiä joku pieni lievennys, jonka jeeppikin voi taskussa nyrkkiä puiden hyväksyä.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

jeep

• Vieras

Arhinmäki on jo niin tottunut Audin takapenkillä matkustamiseen, että voi olla kova paikka luopua. Pakko keksiä joku pieni lievennys, jonka jeeppikin voi taskussa nyrkkiä puiden hyväksyä.  ;D
Arhinmäki (erehdys) pois , Mustajärvi tilalle.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Arhinmäki (erehdys) pois , Mustajärvi tilalle.

Mustajärvi on erotettu koko puolueesta  ;D
Sillä on ihan oma ryhmä, liity siihen  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

jeep

• Vieras
Olen aina ollut sitoutumaton. Mutta olen senkin huomannut kuinka ihmisestä tulee täys ******* kun se on puolue uskollinen.

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ollutkaan vahinko tuo osinkoverokusetus:

"

Pääministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan hallitus on tehnyt osinkoveroasiassa päätöksensä. Vasemmistoliiton puheenjohtaja Paavo Arhinmäki sanoi keskiviikkona, että kehysriihessä tehty päätös osinkoveron uudistamisesta tehtiin vajavaisin tiedoin. Hänen mielestään mahdolliset epäkohdat pitäisi korjata.

- Me olemme tehneet päätökset ja ne ovat huolella harkittuja, sanoo pääministeri Katainen Ylen A-studion haastattelussa.

Hän korostaa, että kehysriihessä tehdyillä päätöksillä on tarkoitus lisätä työpaikkoja, talouskasvua ja oikeudenmukaistaa tulonjakoa."