Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naitattaako enemmän kuin emännällä  (Luettu 11750 kertaa)

Status

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 373
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Alihankintana kannattaa tuollaiset nainnit teettää.

Ainakin proiskutilalliset niin tekee.


Mimmosel taksal sää ole noita täpinöiny, olek urakalla vai tuntivelotuksella?
Meinaan vaan etten rupeis hintoja "polkeen", niin sen takia olis kiva tietää.
Voitais vaikka sopia jonkinlaisesta savujaosta, pysyis hinnat paremmin kohdillaan. :D
Minimissään kilometri korvaus ja päiväraha sekä tietysti talosta ruoka ja kaffeet ja jos vaatii voimistelua ja mielikuvitusta että homma pelaa niin tunti taksalla lisät päälle ;-)
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Bah   mulla takana vasta reipas 20 vuotta. Olen kuitenkin sitä mieltä hyvä s.......x o aliarvostettua. Kyllä on hauskaa ja kivaa edelleen. Pullotestistä en tiedä, kyllä sinne maamieskouluaikoina olisi menny 10-20 hernettä viikossa, ja vielä suhteessakin poistunu, vaan riittävyydestä en osaa sanoa.

Ei saa urautua, ennakkoluulottomasti alusta asti. Tää neuvo ei vanhoja auta, mutta nuoremmille että ei päästä jämähtää.
Hmm, oliskos nyt kokkarekoulupojalle menny ne "hanskaa hitsaamiset" tuohon samalle listalle? Meinaan kun röökille ja lehmänpaskalle haiseva finninaamainen pilottitakkijannu tinkaa jonkulta lukiolikalta piparia, voi se olla melko varmasti 95%:n mahiksella pakit. Eli tumppuun vetelyssä noi maamieskoulupojat on keskivertoa aktiivisempia.... Eli töpseliä tulee kyllä puheiden mukaan mutta todellisuudessa se hanskaan heittely on se suurin siittiöiden irrottaja... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Alihankintana kannattaa tuollaiset nainnit teettää.

Ainakin proiskutilalliset niin tekee.


Mimmosel taksal sää ole noita täpinöiny, olek urakalla vai tuntivelotuksella?
Meinaan vaan etten rupeis hintoja "polkeen", niin sen takia olis kiva tietää.
Voitais vaikka sopia jonkinlaisesta savujaosta, pysyis hinnat paremmin kohdillaan. :D
Minimissään kilometri korvaus ja päiväraha sekä tietysti talosta ruoka ja kaffeet ja jos vaatii voimistelua ja mielikuvitusta että homma pelaa niin tunti taksalla lisät päälle ;-)

Timppa ja de Citonnikin on sitten varmasti tarkkaillut huolella Agron konepuolen keskuteluketjua pakettiauton km-korvauksista.  ;D ;D http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=4461.0

Viimeksi muokattu: 16.08.08 - klo:22:31 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Eihän siinä mitään nykyaikaisia hydraulisia laitteita ole, ihan veivikäyttöinen vaan, mutta muuten kunnossa. Jos siihen vielä telineen Tummelipurkille asentaisi, niin kyllä hää sillä vielä kotvan täpinöis. 

***Jos sais vielä nappulahanskat samaan hintaan, niin kaupat tuli! Käytetyt sellaiset...
Kui mää ain olen paras?

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä

[/quote]


Tua noin poijjaat, laatuun täytys varmaan täskin panostaa. Ei millään vanhoin pakuropposil.
Ajattelin, että jos sellasen viimeisen päälle asunto-auton, siihen pyöreä sänky ja  kunnon hihvilaitteet totta kai.
Timpalle voisin myydä ton joutilaaksi käyneen vanhan sorkkahoitoparren. Eihän siinä mitään nykyaikaisia hydraulisia laitteita ole, ihan veivikäyttöinen vaan, mutta muuten kunnossa. Jos siihen vielä telineen Tummelipurkille asentaisi, niin kyllä hää sillä vielä kotvan täpinöis.  ;D
[/quote]

Niinhän te miehet luulette,  mutta todelluuudessa tuo konsepti ei toimi ei ainakaan meikäläiseen.  Tuli viime vappuna testattua tulin Kankaanpään keskustasta kuntotuskeskukseen samalla taksilla (joskus aamuyöstä),  jonkun keikkamuusikon kanssa ja pyysi oluelle ja hampurilaiselle asunto-autoonsa,  no minä kun olen aina nälkäinen ja janoinen niin toki menin.  Vähän rupesi seura ja ruokakin tökkimään kun joutui koko ajan tuijottamaan seksivideoita,  no ehkä joihinkin tepsii noinkin suora toiminta,  mutta en ehkä sittenkään ole niin pahassa puuteessa,  että moiseen sortusin vai lienenkö pahanlaatuinen romatikko  ;) ;) ;) ;)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
EIKS toi oo timpan ja kumppaneiden käsitys romantiikasta ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
EIKS toi oo timpan ja kumppaneiden käsitys romantiikasta ;D ;D

On.

apilas vaan haaveilee moisesta.
Kui mää ain olen paras?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Sanat saa uusia merkityksiä, kun Agrossa asioi.
Rautakaupan myyjä purskahtaa nauruun, kun Timppa kyselee uusia "hitsaushanskoja". -Entiset kun ei pidä enää roiskeita.  ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Mutta vartoohan, kun toi Timppa noutaa tuon "hoitoparren", niin kai hää sillä jotain kivaa keksii. Jonotuslistalle vaan.

***apilas on kuitenkin jonottamassa ensimmäisenä.
Kui mää ain olen paras?

salosw

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Lomittajista,luin taannoin maaseudun yleisön osastolta kuinka eräs lomittaja valitteli,että isännät ahistelee oli sitten vaimo tai ei.Ihmekö tuo kun lukee tän päivän lehdestä,että naiset ei halua seksiä kun työ ja ura on edellä.Mä oon kumminkin sitä mieltä,että kyl isännän täytyy perus tarpeensa saada tehtyy silloin kun on sen aika,eihän mullikoitaka ruokita emännän halun mukaan (riippuu emännästä) vaan säännöllisesti.Mä oen kyl henk kohtaisesti tykästyn noihin nuapurimaan lomittajattariin ,niillä on taidot tallessa ja halut

  -vedä paljaalla-

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Ne sano kylän muijat, että miehellä on laillinen oikeus kahdenkuukauden ajan lapsen syntymästä käydä vieraalla, mies ei kahta kuukautta ilman kestä...
Se on niin totta se!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Naitattaako enemmän kuin emännällä
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.