Ei tota tämä hallitus tehnyt, sen teki edellinen hallitus
Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:12:08Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!Kepu arvosteli Kreikka-lainaa heti jouduttuaan oppositioon, vaikka itse oli hallituksessa, kun sitä myönnettiin. Nykyinen hallitus uskoi Korkmannia silloinkin, että laina tuottaa hyvin...näin myös kävi. ...kepu pettää aina....
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:12:08Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!Kepu arvosteli Kreikka-lainaa heti jouduttuaan oppositioon, vaikka itse oli hallituksessa, kun sitä myönnettiin. Nykyinen hallitus uskoi Korkmannia silloinkin, että laina tuottaa hyvin...näin myös kävi. ...kepu pettää aina....Muistaakseni Vanhanen sanoi et tällä tienataan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.03.13 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:12:08Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!Kepu arvosteli Kreikka-lainaa heti jouduttuaan oppositioon, vaikka itse oli hallituksessa, kun sitä myönnettiin. Nykyinen hallitus uskoi Korkmannia silloinkin, että laina tuottaa hyvin...näin myös kävi. ...kepu pettää aina....Muistaakseni Vanhanen sanoi et tällä tienataan .Vanhanen ei ollut enää kuvioissa mukana.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:14:00Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.03.13 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:12:08Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!Kepu arvosteli Kreikka-lainaa heti jouduttuaan oppositioon, vaikka itse oli hallituksessa, kun sitä myönnettiin. Nykyinen hallitus uskoi Korkmannia silloinkin, että laina tuottaa hyvin...näin myös kävi. ...kepu pettää aina....Muistaakseni Vanhanen sanoi et tällä tienataan .Vanhanen ei ollut enää kuvioissa mukana.kakolia vituttaa kun kepulin tekemällä sopimuksella tienataan!
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:14:03Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:14:00Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.03.13 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:12:08Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!Kepu arvosteli Kreikka-lainaa heti jouduttuaan oppositioon, vaikka itse oli hallituksessa, kun sitä myönnettiin. Nykyinen hallitus uskoi Korkmannia silloinkin, että laina tuottaa hyvin...näin myös kävi. ...kepu pettää aina....Muistaakseni Vanhanen sanoi et tällä tienataan .Vanhanen ei ollut enää kuvioissa mukana.kakolia vituttaa kun kepulin tekemällä sopimuksella tienataan! Valtiovarainmonisterinä oli tuolloin muuan Katainen...
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:14:04Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:14:03Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:14:00Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.03.13 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.03.13 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 23.03.13 - klo:12:08Kiviniemen hallitusa tekee Kreika sijoituksillaan voittoa! Kataisen hallitus luopui omien sijoituksiensa korko tuotoista!Kepu arvosteli Kreikka-lainaa heti jouduttuaan oppositioon, vaikka itse oli hallituksessa, kun sitä myönnettiin. Nykyinen hallitus uskoi Korkmannia silloinkin, että laina tuottaa hyvin...näin myös kävi. ...kepu pettää aina....Muistaakseni Vanhanen sanoi et tällä tienataan .Vanhanen ei ollut enää kuvioissa mukana.kakolia vituttaa kun kepulin tekemällä sopimuksella tienataan! Valtiovarainmonisterinä oli tuolloin muuan Katainen...Niin ja PÄÄMINISTERI sanoi silloin että TÄLLÄ SOPIMUKSELLA PITÄÄ TIENATA!
Nyt kannatta muistaa että SP on sitoutunut jopa 15 miljardin lainoihin eli voi tulla turpaan ja kunnolla.