Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Euron loppukorinat alkoivat !  (Luettu 8002 kertaa)

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Euron loppukorinat alkoivat !
Italia on umpikujassa ja Espanja on katasrooffin partaalla.Syksyllä euro haudataan.

jeep

  • Vieras
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Kuinkas päättäjät kun unionin apu loppuu, alkaako joukkopako paratiisisaarille ?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Kuinkas päättäjät kun unionin apu loppuu, alkaako joukkopako paratiisisaarille ?
Minä olen olettanut että Kypros nimenomaan on "paratiisisaari" :-\

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Kuinkas päättäjät kun unionin apu loppuu, alkaako joukkopako paratiisisaarille ?
Minä olen olettanut että Kypros nimenomaan on "paratiisisaari" :-\

kyproksen  ovat  venäläiset  vallanneet   joten  herrujen  kannattaa  hakea  venäjän
kansalaisuutta  sen  ranskalaisen  pellen  esimerkin  mukaan.

venäjäjän   taasen  on  luvannut  suojella  kansalaisiaan   joka  maapallon  kolkassa  8)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Italia on umpikujassa ja Espanja on katasrooffin partaalla.Syksyllä euro haudataan.

.... ja rahan arvo putoaa 40%  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Italia on umpikujassa ja Espanja on katasrooffin partaalla.Syksyllä euro haudataan.

.... ja rahan arvo putoaa 40%  ;D

  Eikö kukaan ole ajatellut miksi tää kullanostobuumi on puhjennut,mikä on sen kullan lopullinen ostajataho olisi..

"Kaikki valtiokoneiston pyörät pyörivät meidän käsissämme olevan käyttövoiman,kullan avulla...
  Meidän käsissämme on nykyhetken mahtavin voima kulta..
  Kun me kaikilla käytettävissämme olevilla keinoilla ja kullan voimalla,joka on kokonaan meidän käytettävissämme,,olemme aikaansaaneet yleisen talouspulan...
  Rahan herruus, joka on kokonaan meidän käsissämme, ojentaa silloin pelastavan oljenkorren,.."

  No,nää nyt on lainauksia tietystä väärennyksestä..

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Italia on umpikujassa ja Espanja on katasrooffin partaalla.Syksyllä euro haudataan.

.... ja rahan arvo putoaa 40%  ;D

  Eikö kukaan ole ajatellut miksi tää kullanostobuumi on puhjennut,mikä on sen kullan lopullinen ostajataho olisi..

"Kaikki valtiokoneiston pyörät pyörivät meidän käsissämme olevan käyttövoiman,kullan avulla...
  Meidän käsissämme on nykyhetken mahtavin voima kulta..
  Kun me kaikilla käytettävissämme olevilla keinoilla ja kullan voimalla,joka on kokonaan meidän käytettävissämme,,olemme aikaansaaneet yleisen talouspulan...
  Rahan herruus, joka on kokonaan meidän käsissämme, ojentaa silloin pelastavan oljenkorren,.."

  No,nää nyt on lainauksia tietystä väärennyksestä..

Saman mafia perheen talletukset oli vaarassa kyproksella,ei siis ihme miksi puppetti puuttiin älähti.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?
Nothing is Something Worth Doing

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?

Ei siinä tapahu täälä mittään, mutta noissa heikommissa maissa voi olla vähän vaikeempaa  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?

Ei siinä tapahu täälä mittään, mutta noissa heikommissa maissa voi olla vähän vaikeempaa  8)

mutta   täällä  sen  jatkuva  tukeminen  aiheuttaa   kamalat  vaikeudet,,,,,siis  islannin tielle  8)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?

Varaudumme vain vai pelkääkö ss ammakko että kun tarpeeksi toivomme niin toiveemme toteutuu 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?

Nyt mulla kaatu euro. Omin avuin se ei nouse. Koitin 2 € kolikkoa saaha pysymään pystysä, niin eiköhän keikahtanu.  :(

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?

  Senpä takia olis kiireesti päästävä siitä eroon

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !
Ymmärtävätköhän kaikki euron kaatumista toivovat mistä oikeasti on kyse ja mitä oikeasti, ei magneettimedia tai tex willer oikeasti, tapahtuu jos euro kaatuu?

  Senpä takia olis kiireesti päästävä siitä eroon
Jos euro kaatuu, niin siinä tapahtu joukko muitakin asioita  kuin pelkkä rahayksikön muutos. ja mä näen kaikki ne pelkästään negatiivisina asioina...
Nothing is Something Worth Doing

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Euron loppukorinat alkoivat !

[/quote]Jos euro kaatuu, niin siinä tapahtu joukko muitakin asioita  kuin pelkkä rahayksikön muutos. ja mä näen kaikki ne pelkästään negatiivisina asioina...
[/quote]

  Ai,minä kyllä näkisin,jos vielä erottas EU:sta,,vois suomi justeerata markan sellaseen kurssiin että alkas vienti vetämään eikä tarvittais välittää siestamaitten taloudesta mitään..