Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomi konsulttien käsissä  (Luettu 1550 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suomi konsulttien käsissä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031916799277_uu.shtml

Tuo on totta: pidettiin pari vuotta sitten luokkakokous, joka toinen kavari oli ammatiltaan konsultti.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Suomi konsulttien käsissä
Veetikin on jo nykyään konsultti. Tietää miten temppu tehdään, mutta ei itse enää kykene.  ;D
;D ;D
Nothing is Something Worth Doing

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Veetikin on jo nykyään konsultti. Tietää miten temppu tehdään, mutta ei itse enää kykene.  ;D
veetin kannattais lukea hieman enempi virikkeitä tarjoavia lehtiä kuin suomenmaa ja maaseudun tulevaisuus ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jeep

• Vieras
Se on mukavaa kun suomessa vielä naurattaa.

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
veetin kannattais lukea hieman enempi virikkeitä tarjoavia lehtiä kuin suomenmaa ja maaseudun tulevaisuus ;D ;D ;D ;D

...enemmän virikkeitä antavia lehtiä ei olekaan.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

...enemmän virikkeitä antavia lehtiä ei olekaan.
  :o :o :o :o 
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minusta on hienoa, että tehtyään kunnollisen kuprun voi muuttaa vaikkapa Lontooseen. Samalla voi alkaa kutsumaan itseään konsultiksi. Työtön on vähemmän naseva titteli. Jos kupru on hyvin suunniteltu, elämä jatkuu ennallaan. (Sanoinko Aapismaito ? En kai)
http://je.org/id/kirjat/sonera/1138120160988708.html

Monttööri

• Vieras
Se on mukavaa kun suomessa vielä naurattaa.

Maailmaa on aina johdettu harvojen ideologioiden mukaan ja vähemmän tärkeät virkamiehet ovat tärkeilleet mitä tämän ideologian mukainen malli mahtaisi tarkoittaa missäkin asiassa.
Jostain syystä ,vielä 2000-luvullakaan ihmisillä ei ole koulutuksen tasosta huolimatta kykyä hahmottaa miten yhteiskunnan tulisi toimia ja siihen tarvitaan ulkopuolisia tahoja  . Eli ei minuakaan oikein jaksa naurattaa  :o :o :o

Viimeksi muokattu: 19.03.13 - klo:12:31 kirjoittanut Monttööri