Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Myymme vain kotimaista lihaa  (Luettu 4330 kertaa)

mx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 484
Myymme vain kotimaista lihaa
Näin meilläpäin

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
Toi HK:n pekonihan on kyllä Suomalaista lihaa joka on koukannu Puolan kautta, Poutun tuotteesta en kyllä tiedä mistä se on.

mx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 484
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
Poutun pekonissa ei mainintaa että olisi suomesta, eli on jostain muualta.

http://www.pouttu.fi/?tuote=pouttu-pekoni-140g

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
Pigmanilla pyörii taas lippikset päässä.

HKn pekonit oli muutama hetki sitten tehty ruotsalaisesta lihasta.Sitten voidaan hetken aikaa tehdä oikeasti suomalaisesta lihasta,että saadaan prändiä puhdistettua,mutta kyllä tosiasia on,että kyllä tuossa firmassa kusetus osataan...itsehän sen tiedät lippalakkimiehenä..

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
Toi HK:n pekonihan on kyllä Suomalaista lihaa joka on koukannu Puolan kautta, Poutun tuotteesta en kyllä tiedä mistä se on.

Lisäksi Poutulla eivät tiedä mitä se on  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
Pigmanilla pyörii taas lippikset päässä.

HKn pekonit oli muutama hetki sitten tehty ruotsalaisesta lihasta.Sitten voidaan hetken aikaa tehdä oikeasti suomalaisesta lihasta,että saadaan prändiä puhdistettua,mutta kyllä tosiasia on,että kyllä tuossa firmassa kusetus osataan...itsehän sen tiedät lippalakkimiehenä..
Kuvassa olevat pekonit on ainakin Suomalaista rypsipossua. Ja niitähän yleensä kusetetaan jotka on kusetettavia jos olet epäonnistunut lihantuottajana niin turha siitä on katkerana toisia syyttää ja kyllä minulla on suuri valikoima eri firmojen lippalakkeja.

Viimeksi muokattu: 11.03.13 - klo:20:32 kirjoittanut Pigman

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
 >jos olet epäonnistunut



Kuka on väittänyt,että olen epäonnistunut?


Kyse on vaan siitä,että ostoporsailla ei maksella mitään tilalainoja eikä uudistuksia sikalaan vaan kaikki menee ihan pyörityksiin...Järjestään nämä jotka ovat laajennuksia
täälläkin tehneet ovat vähitten lappua luukulle laittaneet..itse en noihin hölmöyksiin lähtenyt

Itse olet kertonut ,että oli jo 80-luvulla pelannut sikojen kanssa ja näin ollen kuulut siihen sakkiin joka on astunut EU-aikaan lompsa kunnossa,itse kuitenkin luokittelen sinut mitä suurimmaksi *******ksi mitä näillä palstoilla pyörii.Niin että tikahdu paskanhajuihis vaan...ei vois vähempää kiinnostaa



hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
>jos olet epäonnistunut



Kuka on väittänyt,että olen epäonnistunut?


Kyse on vaan siitä,että ostoporsailla ei maksella mitään tilalainoja eikä uudistuksia sikalaan vaan kaikki menee ihan pyörityksiin...Järjestään nämä jotka ovat laajennuksia
täälläkin tehneet ovat vähitten lappua luukulle laittaneet..itse en noihin hölmöyksiin lähtenyt

Itse olet kertonut ,että oli jo 80-luvulla pelannut sikojen kanssa ja näin ollen kuulut siihen sakkiin joka on astunut EU-aikaan lompsa kunnossa,itse kuitenkin luokittelen sinut mitä suurimmaksi *******ksi mitä näillä palstoilla pyörii.Niin että tikahdu paskanhajuihis vaan...ei vois vähempää kiinnostaa

 Onko sulla kaikki hyvin?  :(
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Myymme vain kotimaista lihaa
>jos olet epäonnistunut



Kuka on väittänyt,että olen epäonnistunut?


Kyse on vaan siitä,että ostoporsailla ei maksella mitään tilalainoja eikä uudistuksia sikalaan vaan kaikki menee ihan pyörityksiin...Järjestään nämä jotka ovat laajennuksia
täälläkin tehneet ovat vähitten lappua luukulle laittaneet..itse en noihin hölmöyksiin lähtenyt

Itse olet kertonut ,että oli jo 80-luvulla pelannut sikojen kanssa ja näin ollen kuulut siihen sakkiin joka on astunut EU-aikaan lompsa kunnossa,itse kuitenkin luokittelen sinut mitä suurimmaksi *******ksi mitä näillä palstoilla pyörii.Niin että tikahdu paskanhajuihis vaan...ei vois vähempää kiinnostaa

 Onko sulla kaikki hyvin?  :(
Tosta kirjotuksesta päätellen, ei.