Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Howdy 2...  (Luettu 1428 kertaa)

Tex Willer

  • Vieras
Howdy 2...
Retkele, nyt minä sen tein... Päivällä tein jyväkuormia, koska yhteistyökumppanini Kolme Salamaa, tarvii hyvää ohraa.
Nyt minä työn sankari aloin tuota Paholaisen keksintöä kaatamaan kurkusta alas...  :-\

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Howdy 2...
Retkele, nyt minä sen tein... Päivällä tein jyväkuormia, koska yhteistyökumppanini Kolme Salamaa, tarvii hyvää ohraa.
Nyt minä työn sankari aloin tuota Paholaisen keksintöä kaatamaan kurkusta alas...  :-\
Onks Triple Flash kärsäkeisari, vai oluenpania? :P
It ain't over till the fat lady sings

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Howdy 2...
Ei oo ei tuu eikä tilata on hänen mottonsa.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Howdy 2...
Ei oo ei tuu eikä tilata on hänen mottonsa.

possuja vai kaljaa?
It ain't over till the fat lady sings

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Howdy 2...
Kaliaaaa...   pitää juua itteni mukavaksi jos treffais illemmalla Iskevän Silmän kans.  ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Howdy 2...
Kaliaaaa...   pitää juua itteni mukavaksi jos treffais illemmalla Iskevän Silmän kans.  ;D


Onko sillä iskevällä silmällä joku hermovika, vai miksi se sitä silmää niin vinkkaa vinkkaa vinkkaa.......
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Howdy 2...
Onko blondilla ruskea silmä?
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Howdy 2...
Montakos vuotta Texin tupakkilakko on jo jatkunut, ennen veti joka stripissä, nykyään ei ollenkaan. Ja niggereitä vetelit turpiin 80-luvulla joka jutussa  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tex Willer

  • Vieras
Vs: Howdy 2...
Nykyään on pakko poltella piilossa. Ne nuoo saatanan viheriät ja kommunistit...  Neekureitakaan ei kestä enää näkyvästi hakkailla, mutta aina kun mahdollisuus tulee, mosautan heikäläisiä jyvälapiolla päähän, kuin Norman bates konsanaan...

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Howdy 2...
Nykyään on pakko poltella piilossa. Ne nuoo saatanan viheriät ja kommunistit...  Neekureitakaan ei kestä enää näkyvästi hakkailla, mutta aina kun mahdollisuus tulee, mosautan heikäläisiä jyvälapiolla päähän, kuin Norman bates konsanaan...

Ihan vain ammatillisesta uteliaisuudesta tiedustelen, suositko kotimaista muovilapiota, vai perinteistä alumiinimallia?
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Howdy 2...
Minua on aina kiinnostanut että kuorsaako Kitt "vanha huuhkaja" Carson vai eikö kuorsaa, usein olet hänen kanssaan Brokeback Mountainilla telttaretkillä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.