Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei vaan kaikille  (Luettu 39271 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hei vaan kaikille
Suksi *****un Skännä .  ;D
Vaikka joo. Mut en tiedä miksi aloitit sodan????? Mää oli koko viikon sun friend. >:(

Todista se. Kirjoita jotakin *****maista Opelmiehestä . Jos lyöt sitä turpaan ollaan kavereita taas .  :)

Turpaan en lyö ketään, olen lyöntini jo tähän ikään mennessä lyöny.

Jos tää helpottaa niin tässä sitä sitten aluks.

Opelmies on nollasalamalla ajava persjalkanen ameeba jolla tukka on kuin koivussa heiluva tuulenpesä ja nenä muistuttaa dan cornin kylkeen lentäneen maakotkan kuomua. Ei liioin loista hän järjellään vaan ainoa joka loistaa miehessä on se kyhmyräinen kuomunenä joka rapulan ja nousuhumalan sekasikiötilassa punottaa....

Enempää en jaksa, eipä ole opelmies pahaa sanaa ansainnu multa. Tämäkin oli sorkkisen pyynnöstä.
Sittari seuraavaks .

Olet jo melkei kaveri .  >:(

Eiköhän se ollu siinä.
Ei riitä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei!

En eilen huomannut kommentoida uutta strippiä kun meillä täällä Lost Forestissa ei tuota pääsiäistä juhlita! Maaseudun Tulevaisuuden päätoimittaja vinkkasi minulle tänään, että lehti tulikin päivää aikaisemmin! Aika jännä juttu!

Aina aamulla näitä juttuja muutenkin kirjoittelen. Meillähän kello on vähän eri ajassa kuin teillä Suomessa  :) Meillä on yö kun lehti teille saapuu... Nukun silloin umpiunessa Cherryn vieressä. Joskus Cherry ei ole vieressä ja joskus olen itse pimiössä. Monta kertaa Cherry onkin todennut että "olet ihan pimeä" kun hän viittaa tuohon minun päätyöhöni elikkäs fotojournalismiin  8) Useita satoja dollareita on taaskin tullut tienattua Leicaa painamalla. Jos jotain saa painaa niin nimenomaan Leicaa  8) Aina kun Leican suljin räpsähtää niin hyvältä tuntuu. ISO 400 oli taaskin filminä kun kuvasin tänään korpin lentämässä. Jack tykkää tällaisistä lentokuvista, olisihan sen kiire piirtää korppi syöksyssä ilman valokuvaa  :D Eli sarjakuvassa lentokuvat eivät ole aitoja  ::) Ne on piirretty valokuvista. Todella jännittävää!!

Mutta sarjakuvaan!!!! Olipas taas todella jännää !!! Taasi ihan kihelmöi vartalossa se tunne mitä te lukijat käytte läpi seikkailuani lukiessanne!!! Metsässä samoillaan... ja pantaa etsitään. Saas nähdä montako viikkoa asiassa menee  ;) Epäilenpä että kesäkuussa asia alkaa pikuisen selvitä. Kiihkeimmät lukijat lienevät todella suuren jännityksen vallassa  8) Itseänikin kiinnotaa todella paljon että missä Miss Bakerin koiran panta mahtaa luurata  8) Toisaalta.. minä olen jo lukenut käsikirjoituksen joten tiedän täsmälleen että missä se panta on  :) Menee kyllä jännäksi... ja ollaan pyssysilllään sen ikävän Cranen kanssa  :o

Ja joku tirppa oli kuvassa!!! Ei taaskaan se majava jota Opelmies toivoi. Kysyin Jackiltä että mikä tirppa ja Jack vastasi jokáin painokelvotonta  :(

Tuo Crane on kyllä sellainen mies että tekisi mieli sanoa "What th`" mutta en sano kuitenkaan. Ikävä piirrettävä sanoi Jack.
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille

Ja joku tirppa oli kuvassa!!! Ei taaskaan se majava jota Opelmies toivoi. Kysyin Jackiltä että mikä tirppa ja Jack vastasi jokáin painokelvotonta  :(



Oliks se punamulkku?
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille

Ja joku tirppa oli kuvassa!!! Ei taaskaan se majava jota Opelmies toivoi. Kysyin Jackiltä että mikä tirppa ja Jack vastasi jokáin painokelvotonta  :(



Oliks se punamulkku?

Hei vaan Sinulle "Opelmies"! Kyseessä oli harvinainen Yellowstonen Kylmäkoipinen Kolopesiä. Pesii koloissa ja koivet ovat kylmät, siitä sen tuntee.
Tulen kolmesti viikossa

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Ja hei taas kaikille muillekin !!

Sarja on saanut kuulemma paljon lisää lukijoita! Kyllä kannatti laskeutua tänne kansan pariin selventämään seikkailuja ja juonikuvioita. Monelle tarinani ovat varmasti liian jännittäviä ja nopeatempoisia, nyt tarinaa on helpompi seurata kun kertaan asiat iltaisin uudelleen. Tai siis aamuisin  :D Meillähän täällä Lost Forestissa kello on aivan jotain muuta kuin teillä siellä Suomessa. Tai siis eri ajassa, kello on varmaan samanlainen kuin meilläkin. Viisarit ja kaksi päivittäin vedettävää punttia, käki kukkuu ja heiluri heiluu.

Pääsin tänään esittelemään päätyötäni, elikäs fotojournalismia, uudessa stripissä. Näppailin valokuvaa piirtolinjalle asettautuneesta pikkuisesta petolinnusta... Sainkin hienoja kuvia tuosta petolinnun peräpäästä, yöllä kehitän ne ja tarjoan lehden päätoimittajalle. Teille lukijoille lintu esittäytyi etupuoleltaan, mutta minulle ja Leicalle siis ei.

Cherry on monesti minulle sanonut että "poikamiesaikasi valokuva-albumit ovat täynnä kuvia petolinnunperseistä", mutta eihän siellä ole yhtää tuollaista kuvaa  :D Cherry on joskus niin vaikeatajuinen... Vaikka olemme tunteneet jo vuosikymmenet  ??? Tämän uuden kuvan aion suurentaa je kehystää makuuhuoneemme seinään, mahtaako Cherry ymmärtää vitsin  :D

Pian seikkailu taas jatkuu!

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.

Timppa pyysi tarkentamaan, onko perintökalleudet samoja kuin sukukalleudet? Mun  mielestä on kyllä arveluttavaa esitellä sukukalleuksiaan pikkupilteille, saattaa tulla linnareissu. ::)
It ain't over till the fat lady sings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hei vaan kaikille

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.

Timppa pyysi tarkentamaan, onko perintökalleudet samoja kuin sukukalleudet? Mun  mielestä on kyllä arveluttavaa esitellä sukukalleuksiaan pikkupilteille, saattaa tulla linnareissu. ::)

Me ollaan Opelimiehen kans jo niin vanhoja että kalkuttimet on perintökalleuksia.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.

Timppa pyysi tarkentamaan, onko perintökalleudet samoja kuin sukukalleudet? Mun  mielestä on kyllä arveluttavaa esitellä sukukalleuksiaan pikkupilteille, saattaa tulla linnareissu. ::)

Me ollaan Opelimiehen kans jo niin vanhoja että kalkuttimet on perintökalleuksia.

 ;D

Kenelle sää oot testamentannu omas?
It ain't over till the fat lady sings

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hei vaan kaikille

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.

Timppa pyysi tarkentamaan, onko perintökalleudet samoja kuin sukukalleudet? Mun  mielestä on kyllä arveluttavaa esitellä sukukalleuksiaan pikkupilteille, saattaa tulla linnareissu. ::)

Me ollaan Opelimiehen kans jo niin vanhoja että kalkuttimet on perintökalleuksia.

 ;D

Kenelle sää oot testamentannu omas?


älkää nyt ainakaan vielä eläessänne niistä luopuko. niillen on kuulemma vielä vanhanakin käyttöä...


     ...tasapainoelimenä ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hei vaan kaikille

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.

Timppa pyysi tarkentamaan, onko perintökalleudet samoja kuin sukukalleudet? Mun  mielestä on kyllä arveluttavaa esitellä sukukalleuksiaan pikkupilteille, saattaa tulla linnareissu. ::)

Me ollaan Opelimiehen kans jo niin vanhoja että kalkuttimet on perintökalleuksia.

 ;D

Kenelle sää oot testamentannu omas?


älkää nyt ainakaan vielä eläessänne niistä luopuko. niillen on kuulemma vielä vanhanakin käyttöä...


     ...tasapainoelimenä ;)

Tarkoitatko luotilankana  ??? Jos hautautuu lumivyöryssä syvälle lumihankeen niin suuntavaisto saattaa hämääntyä. Voi olla että on kaivavinaan ylöspäin, mutta kaivaakin syvemmälle. Veltosti heiluvasta jormasta voisi olla hyötyä tässä tilanteessa, jos kalu hakkaa kaivaessa käsiin niin suunta on väärä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hei vaan kaikille
hei markki. vastaa heti, jos oot kuulolla...


   ...ei kuulu mitään.vttu.

onkohan tuo lehti realiaikainen. jos näetten markin vismovan jossahin siellä vuorella, viekää sillen sanaa, jotta se oravanperkele meinaa viedä sen pannan. tai ainakin se sitä katsoi sillä silmällä :o
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hei vaan kaikille
hei markki. vastaa heti, jos oot kuulolla...


   ...ei kuulu mitään.vttu.

onkohan tuo lehti realiaikainen. jos näetten markin vismovan jossahin siellä vuorella, viekää sillen sanaa, jotta se oravanperkele meinaa viedä sen pannan. tai ainakin se sitä katsoi sillä silmällä :o
...olistit ampunu sen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille

Leikelkääpäs muuten kaikki sarjakuvani irti lehdestä ja liimatkaa ne vaikkapa vanhaan puhelinluetteloon! Pitkäjänteisellä työllä saatte joskus todella paksun kirjan, jonka ainoa aihe ovat minun seikkailuni. Sitä on kiva sitten lukea pikkupilteille pitkinä talvi-iltoina. Tuollainen kirja on myös hieno lahja, tai peräti perintökalleus.

Timppa pyysi tarkentamaan, onko perintökalleudet samoja kuin sukukalleudet? Mun  mielestä on kyllä arveluttavaa esitellä sukukalleuksiaan pikkupilteille, saattaa tulla linnareissu. ::)

Hei hei!

Kyllä minä ainakin näytän Rustylle kaikki perintökalleudet. Kameran, 10 rullaa ISO 400:sta ja monta albumillista luontokuvia.
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
hei markki. vastaa heti, jos oot kuulolla...


   ...ei kuulu mitään.vttu.

onkohan tuo lehti realiaikainen. jos näetten markin vismovan jossahin siellä vuorella, viekää sillen sanaa, jotta se oravanperkele meinaa viedä sen pannan. tai ainakin se sitä katsoi sillä silmällä :o
...olistit ampunu sen .

Onks sulla jotain oravia vastaan, eläintenvihaaja? :o
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
hei markki. vastaa heti, jos oot kuulolla...


   ...ei kuulu mitään.vttu.

onkohan tuo lehti realiaikainen. jos näetten markin vismovan jossahin siellä vuorella, viekää sillen sanaa, jotta se oravanperkele meinaa viedä sen pannan. tai ainakin se sitä katsoi sillä silmällä :o

Hei Hei!

Oletpas lukenut päivän stripin tarkkaan! Kuvassa oli tosiaankin piskuinen orava joka todellakin juonii nyt jotain jännää tämän Miss Bakerin koiran kaulapannan tiimoilta  ;) En aio kuitenkaan paljastaa että mitä se juonii!

Orava tuli kuvaan ihan sattumalta! Tämä ei kuulunut käsikirjoitukseen vaan luonto päätti ohjata seikkailun nyt uuteen suuntaan  :D Olin itse kauempana piirtopaikalta kun tämä tapahtuma sai alkunsa. Pönotin leuka jäykkänä kalliolla katse koti aurinkoa kun Cherry (joka oli piirtoalueella keittämässä kahvia) alkoi huutamaan kimeästi "Orkku tulee, orkku tulee!!!". Jack vastasi huutoon, että "Anna tulla vaan". Minä kalliolta että "Piirrä se äkkiä"  :D Ja Jack sitten piirsi, ja hyvin piirsikin. Cherrykin tokaisi, että "olipas komea orkku", ja nyt tekin sen näitte.

Mutta hui! Nyt pitää varoa etten innostuu kertomaan liikaa juonesta! Orkkuja on tiedossa, sen voin kertoa  ;)
Tulen kolmesti viikossa