Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jyrki nosteessa  (Luettu 2840 kertaa)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Jyrki nosteessa
Kaipa Jyri on nosteessa, kun mättää rahaa eurooppaan silmät kiinni, suomen asioilla hällä väliä. Olispa ollu hauska nähä miten Jyri tai joku muu kakolainen olisi toiminut Ollin sijassa ensin laajentumis- ja sitten talouskomissaarina. Luoja tietää, kun Kako ei ole päässy näyttämään kynsiään. Onhan tietysti Sirpa Pietikäinen näyttänyt kyntensä ainakin rikkidirektiivi asiassa yms joista on suomelle ollu haittaa. (Tosin kepun Lehtomäki tyri tässäkin asiassa).

Rikkidirektiiviasiassa pääperkele oli Satu Hassi, stalinisti.  Pietikäisen saisi viedä "saunan taakse".
Sirpan myötäilessä, oishan hän voinut äänestää toisin halutessaan.

Sirpukka on vihreitten desantti.

Pakko laittaa Veetille

+

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Jyrki nosteessa
mutta onhan se nyt kumma kun jopa kokoomuspuolueessa on niitä joita ei veetikään siedä!    mistäs moinen tuuli?                  ketäs muita?      olis kiva tietää, kuka ei ole suosiossa!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jyrki nosteessa
mutta onhan se nyt kumma kun jopa kokoomuspuolueessa on niitä joita ei veetikään siedä!    mistäs moinen tuuli?                  ketäs muita?      olis kiva tietää, kuka ei ole suosiossa!

tiuraa  ja   kanervaa  veeti  tukee  vieläkin  ehdoitta  :P

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Jyrki nosteessa
mutta onhan se nyt kumma kun jopa kokoomuspuolueessa on niitä joita ei veetikään siedä!    mistäs moinen tuuli?                  ketäs muita?      olis kiva tietää, kuka ei ole suosiossa!

tiuraa  ja   kanervaa  veeti  tukee  vieläkin  ehdoitta  :P
Vaan tuleeko ehdollista vai ehdotonta?  kok puolueesta tosin vain kankeamat jää kiinni – liukkaammat livistää.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Jyrki nosteessa
Poika kysyy isältään:
- Isä, Minun täytyy kirjoitta aine koulussa, saisinko kysyä yhtä asiaa?
- Tottakai, kysy pois!
- Isä, mitä on politiikka?
- Njaa.... politiikassa on viisi pääryhmää:
1) Kansa
2) Hallitus
3) Taloudellinen valta
4) Työväen luokka
5) Maan tulevaisuus

- En nyt oikein ymmärrä …voisitko hieman selittää?
- Ok, otetaan nyt vaikka tämä meidän koti esimerkiksi. Minä tienaan rahat tähän meidän yhteiseen talouteen, siis minä olen se taloudellinen valta. Äitisi hallinnoi ja käyttää ne rahat, hän on siis hallitus. Me huolehdimme sinun tarpeista, siis sinä olet kansa. Pikkuveljesi on maan tulevaisuus, ja hänen hoitajansa on työväenluokka, ymmärrätkö nyt poikani?
- Jotenkuten....

Yöllä poika heräsi pikkuveljen itkuun ja nousi ylös katsomaan mikä oli vialla. Hän huomasi pikkuveljellä olevan kakat vaipoissa. Poika meni hakemaan apua vanhempien makuuhuoneesta, mutta siellä äiti oli täydessä unessa. Sitten hän lähti lastenhoitajan huoneeseen , mutta avaimenreiästä näkyi kuinka isä oli jyystämässä lastenhoitajaa, ja vaikka hän kuinka koputti oveen ei kukaan kuullut, joten hän meni takaisin nukkumaan.

Seuraavana aamuna poika sanoi isälleen:
- Nyt taidan ymmärtää mitä politiikka on!
- Loistavaa poikani! Yritäpäs nyt selvittää se ihan sinun omin sanoin.
- Minä luulen, että menee näin: Sillä aikaa, kun taloudellinen valta nussii työväenluokkaa, niin hallitus vain nukkuu ja kuorsaa, ja kansa jää ilman huomiota ja maan tulevaisuus makaa kaulaansa myöten paskassa!
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.