Ei sinne hys, ei välttämätä tarkoita ettei halua vaan hiukan arveluttaa mutta vain hiukan. Älä sano no ei sitten, vaan että minua kyllä kovasti haluttaisi, niin todennäköisesti saat tehdä lähes mitä haluat ja ilkeät.
Lainaus käyttäjältä: koho - 26.02.13 - klo:19:58Ei sinne hys, ei välttämätä tarkoita ettei halua vaan hiukan arveluttaa mutta vain hiukan. Älä sano no ei sitten, vaan että minua kyllä kovasti haluttaisi, niin todennäköisesti saat tehdä lähes mitä haluat ja ilkeät. Noon nää Irmat tälläsii. Mies ei saa toteuttaa halujaan
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 26.02.13 - klo:21:41Lainaus käyttäjältä: koho - 26.02.13 - klo:19:58Ei sinne hys, ei välttämätä tarkoita ettei halua vaan hiukan arveluttaa mutta vain hiukan. Älä sano no ei sitten, vaan että minua kyllä kovasti haluttaisi, niin todennäköisesti saat tehdä lähes mitä haluat ja ilkeät. Noon nää Irmat tälläsii. Mies ei saa toteuttaa halujaan Himanen antoi Kataiselle pusun paikkaan johon ei aurinko paista...
Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 26.02.13 - klo:21:54Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 26.02.13 - klo:21:41Lainaus käyttäjältä: koho - 26.02.13 - klo:19:58Ei sinne hys, ei välttämätä tarkoita ettei halua vaan hiukan arveluttaa mutta vain hiukan. Älä sano no ei sitten, vaan että minua kyllä kovasti haluttaisi, niin todennäköisesti saat tehdä lähes mitä haluat ja ilkeät. Noon nää Irmat tälläsii. Mies ei saa toteuttaa halujaan Himanen antoi Kataiselle pusun paikkaan johon ei aurinko paista... Sai siitä hyvästä 700 000 €
Ei sinne hys Noon nää Irmat tälläsii. Mies ei saa toteuttaa halujaan Jos saan kainosti kysyä: millaista vaimokullalta jäi saamatta? - Uskon, että olet mukavasti saanut ja jatkokertomustakin TÖKKII!
Tästä kuvakulmasta ihan mukiin menevä lyyli, naamaa lukuunottamatta