Alkaa vaikuttaa siltä, että tälle "vapaa sana"-osiolle kirjoittavat ovat ns. persujengiä. Suurin osa, ei kaikki. Taso korreloituu niin täysin persuihin ja perSSuihin.
Lisään vielä: Olen ilkeä ja pottuilen mielelläni.
Lainaus käyttäjältä: H.Lecter - 22.02.13 - klo:16:21 Lisään vielä: Olen ilkeä ja pottuilen mielelläni. Onko tuo uhkaus?
Olen duunari ja sivutoiminen puuntuottaja. ( Pienehköllä pinta-alalla.) Maajusseja arvostan. Puoluekantaa en kerro. Persuja en diggaa, ei tarvinne perustella.
Lainaus käyttäjältä: yks.9 - 22.02.13 - klo:16:29Lainaus käyttäjältä: H.Lecter - 22.02.13 - klo:16:21 Lisään vielä: Olen ilkeä ja pottuilen mielelläni. Onko tuo uhkaus? "Maassa maan tavalla."
Lainaus käyttäjältä: H.Lecter - 22.02.13 - klo:16:19 Olen duunari ja sivutoiminen puuntuottaja. ( Pienehköllä pinta-alalla.) Maajusseja arvostan. Puoluekantaa en kerro. Persuja en diggaa, ei tarvinne perustella. 1.3 Jos viestintä näyttää onnistuvan toivotulla tavalla, niin kyseessä on väärinkäsitys.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 22.02.13 - klo:17:55Lainaus käyttäjältä: H.Lecter - 22.02.13 - klo:16:19 Olen duunari ja sivutoiminen puuntuottaja. ( Pienehköllä pinta-alalla.) Maajusseja arvostan. Puoluekantaa en kerro. Persuja en diggaa, ei tarvinne perustella. 1.3 Jos viestintä näyttää onnistuvan toivotulla tavalla, niin kyseessä on väärinkäsitys. Olikos tämä edesmenneen Wiion yks laki?