- Henkilökunta oli jopa väkivaltaista. Tanssimme kavereiden kanssa pöydillä ja henkilökuntaan kuuluva mies tuli puhumaan minulle venäjää, mitä en ymmärtänyt.- Seuraavaksi hän kaatoi minut maahan ja lähti raahaamaan käsistä pitäen pitkin baarin lattiaa raivoten samalla. Omasta mielestäni käyttäydyin aivan kuten muutkin, en häiriköinyt tai muuta vastaavaa. Olen edelleen järkyttynyt tapahtumasta. Huomasimme myös muihin kohdistuvaa väkivaltaista käytöstä, risteilyllä ollut tyttö kertoo.
Kauheeta. Äiti ostanu väärää Pilttiä ja nekin takavarikoitiin. Sukka rutussa kengässä, villapaita kutittaa ja mulle ei myydä viinaa. Mitä teen? Soitan äidille Mitähän jos vanhoina hyvinä aikoina oltais oltu noin avuttomia ryyppyreissuilla
Abiristeily mikäse o
Kauhea reissu on vissiin ollut ....eikä ulkoministeriökään tee mitäääään.... Mikähän ihme nykyihmisiä vaivaa kaikesta valitetaan http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/02/1708205/ulkoministerioon-soittoja-abiristeilyn-vuoksi---ei-kuulu-meille
koko homma oli neuvostovastainen provokaatio joten dosentti backmanni tulee apuun