Kansallissosialistinen aate olisi aivan hyvä aate, jos siitä poistettaisiin siihen kytkeytyvä rotuoppi. Jos tutustutte syvällisemmin kansallissosialismiin, niin se on parempaa kuin sosialismi tai kapitalismi, kansallissosialismissa on yhdistettynä kapitalismin ja sosialismin hyvät puolet, ja pois jätetty niiden huonot puolet.
Lainaus käyttäjältä: ******* - 16.02.13 - klo:12:29Kansallissosialistinen aate olisi aivan hyvä aate, jos siitä poistettaisiin siihen kytkeytyvä rotuoppi. Jos tutustutte syvällisemmin kansallissosialismiin, niin se on parempaa kuin sosialismi tai kapitalismi, kansallissosialismissa on yhdistettynä kapitalismin ja sosialismin hyvät puolet, ja pois jätetty niiden huonot puolet.No on toki hyvä aate. Mutta valitettavasti vain aate ja ei hyvin toimi On tiämmä kokeiltu
Lainaus käyttäjältä: rene - 16.02.13 - klo:12:51Lainaus käyttäjältä: ******* - 16.02.13 - klo:12:29Kansallissosialistinen aate olisi aivan hyvä aate, jos siitä poistettaisiin siihen kytkeytyvä rotuoppi. Jos tutustutte syvällisemmin kansallissosialismiin, niin se on parempaa kuin sosialismi tai kapitalismi, kansallissosialismissa on yhdistettynä kapitalismin ja sosialismin hyvät puolet, ja pois jätetty niiden huonot puolet.No on toki hyvä aate. Mutta valitettavasti vain aate ja ei hyvin toimi On tiämmä kokeiltu Ja demokratia on edelleen paras tapa saada aikaan kuvitelma kansanvallasta...
Kommunismikin on hyvä aate.Kaikki mikä on sinun on myös minun.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.02.13 - klo:13:39Kommunismikin on hyvä aate.Kaikki mikä on sinun on myös minun.Kommunismissa Timpallakin on kanasuuli. Ja Kaksplussalla Massikka.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.02.13 - klo:18:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.02.13 - klo:13:39Kommunismikin on hyvä aate.Kaikki mikä on sinun on myös minun.Kommunismissa Timpallakin on kanasuuli. Ja Kaksplussalla Massikka. Kaikilla on kaikkea kivaa kommunismissa. Tahtoo.
Lainaus käyttäjältä: ******* - 16.02.13 - klo:12:29Kansallissosialistinen aate olisi aivan hyvä aate, jos siitä poistettaisiin siihen kytkeytyvä rotuoppi. Jos tutustutte syvällisemmin kansallissosialismiin, niin se on parempaa kuin sosialismi tai kapitalismi, kansallissosialismissa on yhdistettynä kapitalismin ja sosialismin hyvät puolet, ja pois jätetty niiden huonot puolet.Täytyy myöntää että olet osittain oikeassa