Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vaahtopesua  (Luettu 9487 kertaa)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
vaahtopesua
Onko kuinka monella käytössä vaahtopesulaitteita asemien/robottien pesussa... Itsellä heräsi innostus että pitäisi asema saada välillä pestyä perusteellisemmin, vaikka paloletkulla lähteekin aika hyvin. Painepesureihin on saatavissa vaahdotuslaitteita, mutta sellaista en taida laittaa kun pitäisi aina pesuria raahata. Joten olisiko näistä vesiletkuihin liitettävistä laitteista kokemuksia?
http://www.youtube.com/watch?v=Qt1dAqaJRQA

Vaahdottaako nuo käytännössä kaikki pesuaineet vai pitääkö olla erikseen omat aineet? Ainakin painepesuriin liitettävät vaahdottaa kaiken mahdollisen.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: vaahtopesua
Toimii noi oikeesti, erittäin pätevä laite navetan perusteellisempaan pesuun.
Omat aineet vaativat.

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: vaahtopesua

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: vaahtopesua
Juu... Ainakin päälle päin näytti ihan samalta. On vaan liian kallis :o Jos saman homman saa hoidettua noilla vesiletkuihin liitettävillä. Ainakin kiilto valmistaa tarkoitukseen sopivaa ainetta. http://www.kiiltoclean.fi/index.php?
option=com_tuotteet&task=showproduct&Itemid=49&mc=0&toimiala=2&sc=0&prodid=1385
Entä mistä muualta voisi kysellä noita aineita? Kärki-agri?
Samaan laitteeseen jos saisi koneiden pesuun sopivia aineita?
http://cc-company.fi/files/603_cc-vaahtopesu.pdf

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: vaahtopesua
Minulla on pj farmin vaahdotus laite painepesuriin.tekee melko hyvän vaahdon niillä näyttää olevan aika paljon aika paljon aineita siihen tarkotukseen on biogel,desifiointiaine,sorkanhoito ja koneitten pesuun tarkotettu. Itse olen kokeillut biogeeliä ja sorkanhoito aineita. Hinta laatu on kyllä kohallaan biogeelissä

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: vaahtopesua
Minulla on pj farmin vaahdotus laite painepesuriin.tekee melko hyvän vaahdon niillä näyttää olevan aika paljon aika paljon aineita siihen tarkotukseen on biogel,desifiointiaine,sorkanhoito ja koneitten pesuun tarkotettu. Itse olen kokeillut biogeeliä ja sorkanhoito aineita. Hinta laatu on kyllä kohallaan biogeelissä

Geeli on siitä mukavaa, että se ei välttämättä vaadi edes mitään erikoislaitteita. Sekoittaa geelin vaan veteen ja "heittää seinälle".
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: vaahtopesua
Tuohan kuulostaa hyvältä :) Adami kävi meillä eilen iltalypsyn aikaan ja kehui myös tuota pj-farmin "geeliä". Pitänee ostaa kuitenkin ensin tuollainen vaahdotin joka laitetaan vesiletkuun kiinni.

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: vaahtopesua
Laita se vaahotin painepesuriin niin tulee kunnolla sitä vaahtoa. Kaveri oli ostanu meijäristä semmosen vaahottimen vesiletkuun meinaa että ei sillä mitään tee

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: vaahtopesua
Laita mulle YV s-posti osoite niin laitan sulle videon pätkän vaahdotuksesta

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: vaahtopesua
Yv:tä laitettu...
Tilasin englannista vesiletkuun laitettavan vaahdottimen... Aika paljon halvempi kuin suomesta. Ei harmita niin jos ei pelitä. Painepesuriin liitettävä muuten hyvä, mutta kun pesuri pitäisi kuitenkin siirtää toisesta navetasta. Ei kuitenkaan ole oikeassa paikassa :(

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: vaahtopesua
Tuliko perille  :o

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: vaahtopesua
Tuli katottua... Kävin muuten silloin sun farmilla katselemassa kun eurozombilla pyöritettiin paaleja ja taisit tulla vastaan sarka messuillakin.

Mortti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: vaahtopesua
joo kokeiltu on ainakin kiillon VAPE-vaahtopesu. sillä on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa alkaa juuri mitään putsaamaan, ei tehoa likaan

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: vaahtopesua
Tuli katottua... Kävin muuten silloin sun farmilla katselemassa kun eurozombilla pyöritettiin paaleja ja taisit tulla vastaan sarka messuillakin.
juuu sama mies. Saanko laitettua videota tähän kun mie en oo mikään tietokone nörtti

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: vaahtopesua
joo kokeiltu on ainakin kiillon VAPE-vaahtopesu. sillä on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa alkaa juuri mitään putsaamaan, ei tehoa likaan
Mitä ihmettä?
Meillä on just tuo vapen systeemi ja kyllä se toimii tosi hyvin ainakin navetan seinien ja katon pesussa. Myös auton pesussa mahdottoman nopea keino saada puhdasta aikaan.
Käyttöohjeissa nimittäin lukee että vaahdon pitää antaa vaikuttaa muutaman minuutin... Sitten  vaan painepesurilla päälle niin lähtee paska, pinttyneimmät joutuu hankaamaan mutta helpommin nekin irtoaa vrt ei vaahdotettuun.

Kantama on kyllä surkea, se myönnettäköön.