Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VAG moottorit kuraa  (Luettu 58132 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: VAG moottorit kuraa
Niin juu Rangerin ostaisin jos persekestäs. Oli kokeilla paljon pirteempi ja mukavampi ku tuo luksi. Sekä kulutti alle 9l/100km
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

metvil

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
Vs: VAG moottorit kuraa
1600rpm vauhtia 80km/h vag.
1400rpm 80km/h GM.
Ja kaikki on mennyt mitä tankkiin on laitettu.Vaikka suhteellisen vähän kilometria päälle.
vag 8.9l keskikululutus hämeenkyröön ja takas.Auto painaa kumminkin sen paritonnia!Romut kyytissä päällä.
Molemmat 4wd.

Eerop

Vs: VAG moottorit kuraa
Käyppä tarjoomassa jotain uudempaa td hiacea tuonne afrikkaan niin eipä enää kelpaa. Vanhat paskat vaan kelpaa kun ole ylimääräistä särkymässä. Vähän sama kun jakajapumpulliset vag tdi:t. 500tkm ei ole kovinkaan paljoa vielä. Itsellä 400tkm ajettu 110hv(nykyisellään 150hv) ja pieksää ominaisuuksillaan vielä monen nykyaikaisemman diisselin kuten kukutuksellaan, 4,2-4,4l/100km ajotavasta riippumatta niin en tuota kovin heikoksi sanoisi. Toyotan uudemmat d4d moottorit kun ei kestä 300tkm nipussa mitenkään

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Käyppä tarjoomassa jotain uudempaa td hiacea tuonne afrikkaan niin eipä enää kelpaa. Vanhat paskat vaan kelpaa kun ole ylimääräistä särkymässä. Vähän sama kun jakajapumpulliset vag tdi:t. 500tkm ei ole kovinkaan paljoa vielä. Itsellä 400tkm ajettu 110hv(nykyisellään 150hv) ja pieksää ominaisuuksillaan vielä monen nykyaikaisemman diisselin kuten kukutuksellaan, 4,2-4,4l/100km ajotavasta riippumatta niin en tuota kovin heikoksi sanoisi. Toyotan uudemmat d4d moottorit kun ei kestä 300tkm nipussa mitenkään
Täytyy kertoa noille hiacen omistajille joilla on +500tkm d4d koneisilla ajettu että täytyy niputtaa uudestaan  :o    Niin mikä vie 4,2-4,4ltr/100km??  Niin eikä mullakaan volkkarin konetta vastaan ole mitään mutta kaikki muu tekniikka hajoaa paitsi pellit ja moottori... Volkkarin koriin tarttis laittaa vanhan hiacen tekniikka niin sillä ajais maailman tappiin  ;D

Viimeksi muokattu: 24.03.13 - klo:10:25 kirjoittanut zetor8045

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: VAG moottorit kuraa
Toi 1.9TDI ALH on niitä moottoreita jotka vielä kestää (myös virittää) mutta niissäkin suuria eroja kun toiset syö 1,5ltr öljyä 10tkm sisällä ja toi meikäläisen auto on onneksi sattunut juuri sillä moottorilla mikä ei syö oikeastaan ollenkaan öljyä...  :P  Laatu on vaihtelevaa sanoisin...

Meilläkin 2003 Passatti on tuoreöljyvoitelulla, kun 560jotain ajettu 1996 on tiiviimpi, molemmat 1,9TDI.

Meillä joku 1.9 powerdiisseli. Kestävyydestä ei osaa vielä sanoa kun vasta 400 tkm ajettu.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: VAG moottorit kuraa
Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Oisko volkkarit valkoisen miehen autoja?  ;D ;D
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

Greenpwr

  • Vieras
Vs: VAG moottorit kuraa
Käyppä tarjoomassa jotain uudempaa td hiacea tuonne afrikkaan niin eipä enää kelpaa. Vanhat paskat vaan kelpaa kun ole ylimääräistä särkymässä. Vähän sama kun jakajapumpulliset vag tdi:t. 500tkm ei ole kovinkaan paljoa vielä. Itsellä 400tkm ajettu 110hv(nykyisellään 150hv) ja pieksää ominaisuuksillaan vielä monen nykyaikaisemman diisselin kuten kukutuksellaan, 4,2-4,4l/100km ajotavasta riippumatta niin en tuota kovin heikoksi sanoisi. Toyotan uudemmat d4d moottorit kun ei kestä 300tkm nipussa mitenkään

 Sivusta seurasin ehjäämöllä, kun audin jakajapumpullista säätivät, hihna pyörittää nokka-akselia ja toisesta päätä lähtee hihna jakajapumpulle... kaikkee ne saksassa kehtaakin...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: VAG moottorit kuraa
greenpoweri puhuu nyt viitoskoneesta ? Se on vähän aikansa tuote, ominaisuuksiltaan asiallinen, mutta joissain koreissa joihin se on istutettu, on huollettavuus melko heikko. Jakohihnanvaihto aika tärkeä niissä.

Eerop puhunee 4 sylinterisestä AFN motista ? emännän passatti vei vakiona järkiään 5 litraa sataselle seka-ajossa ympäri vuoden. Kerran ajoin sillä 400 kilsan pätkän talvikelissä n. 95 kilsan keskinopeudella ja keskikulutus oli 5,8/100. Ei minusta paha nelivedolle, varsinkaan kun oli kokoajan lämä tiskissä milloin vaan ohitse pääsi.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: VAG moottorit kuraa
Kyllä ne menee pienellä polttoaineella noi volsut. Meilläkin diiseli paskatti vei kahden puolen 5 litraa diiseliä ja öljyä söi sen volsulle tyypilliset 5l vaihtovälillä. Kulutus ei paljoa lohduta jollei kuukautta selviä ilman remonttia.
Hiacen hankintaa ei voi varmaan perustella millään muulla syyllä kuin juuri ylivoimaisella luotettavuudella.
Oon vaatimaton!

Greenpwr

  • Vieras
Vs: VAG moottorit kuraa
greenpoweri puhuu nyt viitoskoneesta ? Se on vähän aikansa tuote, ominaisuuksiltaan asiallinen, mutta joissain koreissa joihin se on istutettu, on huollettavuus melko heikko. Jakohihnanvaihto aika tärkeä niissä.

Eerop puhunee 4 sylinterisestä AFN motista ? emännän passatti vei vakiona järkiään 5 litraa sataselle seka-ajossa ympäri vuoden. Kerran ajoin sillä 400 kilsan pätkän talvikelissä n. 95 kilsan keskinopeudella ja keskikulutus oli 5,8/100. Ei minusta paha nelivedolle, varsinkaan kun oli kokoajan lämä tiskissä milloin vaan ohitse pääsi.

 Vitonen varmaankin, eiku nuissa "varmatoimisissa" mekaanisissa toteutuksissa onkin osia ja  huoltokohteita joskus yllättävänkin paljon, tähän mennessä kertyneiden common rail-kokemusten perusteella ei ikävä jakajia jää...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Oisko volkkarit valkoisen miehen autoja?  ;D ;D
Kädet on ainakin mustat kokoajan jatkuvasta remontista tai tili tyhjä riippuu tekeekö remontit itse vai viekö korjaamolle...    ;D    Noo ei se nyt ihan noin paha ole mutta mä en vaan jaksa noitten autojen kanssa ylimääräistä touhuta kun on muutakin tekemistä vaikkapa jauhaa sitä itteään tänne...   Pienellä toi ALH diisselikin menee vaikka on jonkun verran piristetty ja toimii eikä syö öljyäkään...

Eerop

Vs: VAG moottorit kuraa
1.9 asv moottori itsellä

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
1.9 asv moottori itsellä
Niin mutta missä autossa?? Oikeen pakussa vai?

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: VAG moottorit kuraa
1.9 asv moottori itsellä
Niin mutta missä autossa?? Oikeen pakussa vai?
VAG ASV-moottori on 1,9-litrainen elektronisesti ohjattu jakajapumpullinen turbodieselmoottori (TDI).

Kyseessä on joustava ja mukava moottori, jossa laaja vääntöalue - joskaan ei yhtä taloudellinen kuin 66 kW:n TDI-moottorit.
Seat Leon mk1
Seat Toledo mk2
Škoda Octavia I
VW Polo
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuolla on noita koneita – onko nykyään myynnissä olevista konsermin koneista mikään luotto varma?
http://www.autowiki.fi/index.php/Luettelo_VAG-moottorityypeistä

http://www.autowiki.fi/index.php/Luokka:VAG-moottorit
   cría cuervos y te sacarán los ojos