Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Timppan opiskelukaveri Japa  (Luettu 7793 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Timppan opiskelukaveri Japa
Tervehdys,

ei suinkaan haudan takaa...

voin vahvistaa, että huhut kuolemastani ovat paitsi ennenaikaisia myös väkevästi liioiteltuja...

alustuksen mukaiset tapahtumat ovat toki tosia ja oikeasti tapahtuneita. mutta tulkinta on ollut hätiköityä ja ylidramaattiseen skandaalinhakuisuuteen taipuvaista...

mitä sitten oikeasti tapahtui...?

kuten YoHannes kertoi, hakkasin itseäni ajautuen rajalle. kävin oikeasti Pyhän Pietarin kanssa keskustelun, miten jatkaisin eteenpäin.

valaistuin ja olen sen jälkeen vaivojani säästämättä omistanut kaikki käytettävissä olevat voimavarani hyvään. haureus ja kaikki muukin pyhyyden kanssa ristiriidassa olevat asiat olen hyljännyt mielestäni...

valaistuminen heitti minut keskeiselle pohjanmaalle, missä meillä on erinomaiset edellytykset keskittyä lähetyssaarnaukseen, ja hyvän mielen siemenen profetian toteuttamiseen...

Isot kirjaimet puuttuvat.. Onko shift-käsi puuhassa, vai miksi se ei ylety näppäimistölle  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Timppan opiskelukaveri Japa
Tervehdys,

ei suinkaan haudan takaa...

voin vahvistaa, että huhut kuolemastani ovat paitsi ennenaikaisia myös väkevästi liioiteltuja...

alustuksen mukaiset tapahtumat ovat toki tosia ja oikeasti tapahtuneita. mutta tulkinta on ollut hätiköityä ja ylidramaattiseen skandaalinhakuisuuteen taipuvaista...

mitä sitten oikeasti tapahtui...?

kuten YoHannes kertoi, hakkasin itseäni ajautuen rajalle. kävin oikeasti Pyhän Pietarin kanssa keskustelun, miten jatkaisin eteenpäin.

valaistuin ja olen sen jälkeen vaivojani säästämättä omistanut kaikki käytettävissä olevat voimavarani hyvään. haureus ja kaikki muukin pyhyyden kanssa ristiriidassa olevat asiat olen hyljännyt mielestäni...

valaistuminen heitti minut keskeiselle pohjanmaalle, missä meillä on erinomaiset edellytykset keskittyä lähetyssaarnaukseen, ja hyvän mielen siemenen profetian toteuttamiseen...

Isot kirjaimet puuttuvat.. Onko shift-käsi puuhassa, vai miksi se ei ylety näppäimistölle  :o

yritän pitää matalaa profiilia, eikä äiteen sylissä aina oikein yletykkään, ei...

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Timppan opiskelukaveri Japa
Summa summarum...Pertti Kurikan nimipäivät: Asuntolaelämää   ;D

http://www.youtube.com/watch?v=rKmt57oqu-I
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.