Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo
Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi...
Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.
Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo No lyhyesti sitten, sää oot laskutaidoton huijari joka pimittää ja goijaa toisten tilatukia........
Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo No lyhyesti sitten, sää oot laskutaidoton huijari joka pimittää ja goijaa toisten tilatukia........ No nyt se meni läpi Eikun kenenkäs toisen tilatukia mä olinkaan pimittäny ja goijannu Se skänä ei vain ymmärrä tätä korkeampaa matematiikkaa,mä olen sentään lukioskäyny
Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo No lyhyesti sitten, sää oot laskutaidoton huijari joka pimittää ja goijaa toisten tilatukia........ No nyt se meni läpi Eikun kenenkäs toisen tilatukia mä olinkaan pimittäny ja goijannu Se skänä ei vain ymmärrä tätä korkeampaa matematiikkaa,mä olen sentään lukioskäyny Katos nussia, ihanko lukion kävit. Kyllä tulokset nähdään, Käteinen ja nussi lyhyellä matikalla.
Lainaus käyttäjältä: sorjone - 04.02.13 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo No lyhyesti sitten, sää oot laskutaidoton huijari joka pimittää ja goijaa toisten tilatukia........ No nyt se meni läpi Eikun kenenkäs toisen tilatukia mä olinkaan pimittäny ja goijannu Se skänä ei vain ymmärrä tätä korkeampaa matematiikkaa,mä olen sentään lukioskäyny Katos nussia, ihanko lukion kävit. Kyllä tulokset nähdään, Käteinen ja nussi lyhyellä matikalla.Ihme,Sorjonekin löyty räköttään Täs huomaa känän ja sorjosen ymmärryksen.Mä sanoin että olen lukios käyny,en lukion käyny.Ne yksityiskohdat saattaa muuttaa hiukan juttua
Myy nyt ihmeessä Ojalalle. Hän tarjosi 100 euroa. Murskevilja on melko hankalalaa kauppatavaraa logistiikaltaan. Näin pakkaskeleillä kun sitä makkaraa pöyhii, niin voihan se viikon olla ihan käypää rehua. Kevättä kuitenkin pukkaa....
Lainaus käyttäjältä: mah - 05.02.13 - klo:05:43Myy nyt ihmeessä Ojalalle. Hän tarjosi 100 euroa. Murskevilja on melko hankalalaa kauppatavaraa logistiikaltaan. Näin pakkaskeleillä kun sitä makkaraa pöyhii, niin voihan se viikon olla ihan käypää rehua. Kevättä kuitenkin pukkaa.... Niin, mites se säilyy jos sitä kärryihin lappaa ja pitää viikkotolkulla rattailla?
Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: sorjone - 04.02.13 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo No lyhyesti sitten, sää oot laskutaidoton huijari joka pimittää ja goijaa toisten tilatukia........ No nyt se meni läpi Eikun kenenkäs toisen tilatukia mä olinkaan pimittäny ja goijannu Se skänä ei vain ymmärrä tätä korkeampaa matematiikkaa,mä olen sentään lukioskäyny Katos nussia, ihanko lukion kävit. Kyllä tulokset nähdään, Käteinen ja nussi lyhyellä matikalla.Ihme,Sorjonekin löyty räköttään Täs huomaa känän ja sorjosen ymmärryksen.Mä sanoin että olen lukios käyny,en lukion käyny.Ne yksityiskohdat saattaa muuttaa hiukan juttua "Mää oli apukoulussa".... aukeaako jo sulle mitä tarkotin....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:23:03Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: sorjone - 04.02.13 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: +250 - 04.02.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 04.02.13 - klo:18:44Lainaus käyttäjältä: realisti - 04.02.13 - klo:18:19Kertokaas sitten se "oikea" hinta tuolle värkille, 155€/ tn sai märkänä siiloon kipattuna syksyllä.Ennen kun selvität sen "*****liljan" hinnan, kysypäs samanmoinen kysymys, jonkulta muulta kun nus25:ltä, sillä kun on helmitaulusta tangonpääty irti, ni mitä tulee maksamaan todellisuudessa tukikelvottoman höttörämeen tekeminen pelloksi... Mä kyllä vastaisin tähän jotain,mutta en oikein ymmärrä mitä skänä koittaa sanoo No lyhyesti sitten, sää oot laskutaidoton huijari joka pimittää ja goijaa toisten tilatukia........ No nyt se meni läpi Eikun kenenkäs toisen tilatukia mä olinkaan pimittäny ja goijannu Se skänä ei vain ymmärrä tätä korkeampaa matematiikkaa,mä olen sentään lukioskäyny Katos nussia, ihanko lukion kävit. Kyllä tulokset nähdään, Käteinen ja nussi lyhyellä matikalla.Ihme,Sorjonekin löyty räköttään Täs huomaa känän ja sorjosen ymmärryksen.Mä sanoin että olen lukios käyny,en lukion käyny.Ne yksityiskohdat saattaa muuttaa hiukan juttua "Mää oli apukoulussa".... aukeaako jo sulle mitä tarkotin.... Joo,lammas oli hakattavana Tiäkkös skänä kuinka auto sanoo? Auto sanoo prummprumm