Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Persu  (Luettu 923 kertaa)

millamagia

  • Vieras
Vs: Persu
Tuo juttu on ihan tosi.Jos kerran hautaan siunataan kirkosta eronneita,niin miksi pappi ei voi olla kirkosta eronnut.

Kirkon toiminta on ihan linjatonta ja sekavaa.

Kerran eräs nuori mies oli tullut uskoon ja jonkin ajan kuluttua hän oli mukana sukulaislapsen ristiäisissä.Hän meni jututtaan innokkaana pastoria ja kyselemään uskon perusasioita. Pappi oli ollut erittäin kiusaantunut näistä kysymyksistä ja oli sitten tunnustanut olevansa ateisti. Tämä on vain työtä minulle. Mies kertoi joutuneensa ensimmäiseen todelliseen kriisiin tämän takia .

ei tästä ole kauaa,kun tv:ssä haastateltiin proffaa,joka opettaa teologisessa tiedekunnassa.Myös hän tunnusti ohjelman lopussa olevansa ateisti.

Miten voi olla uskottava,jos opettaa toisin,kuin mihin itse uskoo 8)
Kyllä kirkon hengellinen tila on surkea. :-[

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Persu
Oikee homma, leipäpappeja ei tarvita, miehen pitää olla sille organsisaatiolle lojaali jota palvelee  :o
Kyse on myös siitä, että pappi saa palkkansa verovaroista, joiden maksuun se ei tässä tapauksessa itse osallistu, erittäin huono esimerkki  8)

Tää kommentti koskee tietenkin vain luterilaista seurakuntaa, nää muut paskaheiton lahkot saa toimia miten ite haluaa  ::)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Persu
Oikee homma, leipäpappeja ei tarvita, miehen pitää olla sille organsisaatiolle lojaali jota palvelee  :o
Kyse on myös siitä, että pappi saa palkkansa verovaroista, joiden maksuun se ei tässä tapauksessa itse osallistu, erittäin huono esimerkki  8)

Tää kommentti koskee tietenkin vain luterilaista seurakuntaa, nää muut paskaheiton lahkot saa toimia miten ite haluaa  ::)

 ;D ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Persu
Kyllä kirkon hengellinen tila on surkea. :-[

Kyllä.
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."