Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tässä taas siionisti propakandaa Repelle + kumpp.  (Luettu 6672 kertaa)

Tuuli

  • Vieras
On tämä ihmeellistä ! Nimimerkit Repe, apilas ja Viikate tuntuvat tietävän holokaustista ja sen olemattomuudesta enemmän, kuin ne, jotka ovat sen itse kokeneet ! Kuvitteleeko herrat nimimerkit olevansa jotenkin uskottavampia ???   
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
vanhoja  menneitä  poijaat  kaivelee   silloin  kun  pitäisi  olla  kiinnostunut
tuulin   halusta  ajaa  suomi  liittovaltioon   jossa  taas  saattaisi  sattua  pahastikin  ::) ::) ::)

Mistähän se Lehtimäki tuon keksi, että Tuuli on liittovaltion kannattaja ??? ???   ;D

Tuuli on Paavon linjoilla ihan puhtaasti.   ;)

millamagia

  • Vieras
]

Ei voitaisi. Juuri siksi se on selvästi valhetta. Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.
[/quote]

-----------väitättekö todella,että keskitysleirejä ei ollut? Niitähän on vieläkin joku tallella,ainakin Auschwits.Joukkotuholaitoksia krematorioineen.  :o

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
]

Ei voitaisi. Juuri siksi se on selvästi valhetta. Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.

-----------väitättekö todella,että keskitysleirejä ei ollut? Niitähän on vieläkin joku tallella,ainakin Auschwits.Joukkotuholaitoksia krematorioineen.  :o
[/quote]

  Varmaan on ollut,,myöskin meitä lähempänä,,niinkun se yksi luostarisaari jossa ei tosin ollut krematoriota vaan kuolleet laskettiin kalliota myöten mereen,vai laatokkaanko se oli..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
oookkona varma?    tapahtuko todella noin, ei olekaan ihan varmaa!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
On tämä ihmeellistä ! Nimimerkit Repe, apilas ja Viikate tuntuvat tietävän holokaustista ja sen olemattomuudesta enemmän, kuin ne, jotka ovat sen itse kokeneet ! Kuvitteleeko herrat nimimerkit olevansa jotenkin uskottavampia ???   
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
vanhoja  menneitä  poijaat  kaivelee   silloin  kun  pitäisi  olla  kiinnostunut
tuulin   halusta  ajaa  suomi  liittovaltioon   jossa  taas  saattaisi  sattua  pahastikin  ::) ::) ::)

Mistähän se Lehtimäki tuon keksi, että Tuuli on liittovaltion kannattaja ??? ???   ;D

Tuuli on Paavon linjoilla ihan puhtaasti.   ;)

hölö   hölö    paavo  itse  alkio  opiston  kurssilaisille  julisti  liittovaltion  ilosanomaa  :P

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
]

Ei voitaisi. Juuri siksi se on selvästi valhetta. Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.

-----------väitättekö todella,että keskitysleirejä ei ollut? Niitähän on vieläkin joku tallella,ainakin Auschwits.Joukkotuholaitoksia krematorioineen.  :o

  Varmaan on ollut,,myöskin meitä lähempänä,,niinkun se yksi luostarisaari jossa ei tosin ollut krematoriota vaan kuolleet laskettiin kalliota myöten mereen,vai laatokkaanko se oli..
[/quote]

simmo on tuulipään kanssa taas sekaisin kuin seinäkello :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
]

Ei voitaisi. Juuri siksi se on selvästi valhetta. Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.

-----------väitättekö todella,että keskitysleirejä ei ollut? Niitähän on vieläkin joku tallella,ainakin Auschwits.Joukkotuholaitoksia krematorioineen.  :o

  Varmaan on ollut,,myöskin meitä lähempänä,,niinkun se yksi luostarisaari jossa ei tosin ollut krematoriota vaan kuolleet laskettiin kalliota myöten mereen,vai laatokkaanko se oli..

simmo on tuulipään kanssa taas sekaisin kuin seinäkello :P
[/quote]

äänisjärvellä  oli  luostarisaari   vankilana  pitkään   ja  myös  laatokan  valamo.
staliinin  kanavan  rakenteisiin   käytettiin  vankien  luita.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786


äänisjärvellä  oli  luostarisaari   vankilana  pitkään   ja  myös  laatokan  valamo.
staliinin  kanavan  rakenteisiin   käytettiin  vankien  luita.
[/quote]

  Juu,noin olen jostain lukenut.en ala kinaamaan onko ollut vai ei kun en ole itse nähnyt,,sen kummemmin kun noita ausvitseja ja teresiinojakaan,,turhaa kinata kohta sadan vuoden takaisista ulkomaitten oloista..

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


äänisjärvellä  oli  luostarisaari   vankilana  pitkään   ja  myös  laatokan  valamo.
staliinin  kanavan  rakenteisiin   käytettiin  vankien  luita.

  Juu,noin olen jostain lukenut.en ala kinaamaan onko ollut vai ei kun en ole itse nähnyt,,sen kummemmin kun noita ausvitseja ja teresiinojakaan,,turhaa kinata kohta sadan vuoden takaisista ulkomaitten oloista..
[/quote]

vielä turhempaa on jatkuvasti rankaista eri maita korvaus maksuilla ja vainota vanhuksia väritettyjen tarinoitten pohjalta.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
[

Kerroppa sinä miksi Mengele sai elellä saksassa aivan rauhassa muiden ihmisten joukossa vuosikymmenet,ennen kuin wiesenthal keskus sai päähänsä syyttää mengeleä kaikesta vain mitä mieleen tuli,Yksin jo tämä seikka langettaa epäilyksen varjon noille syytteille jos noissa olisi mitään perää niin Mengelehän olisi tuomittu jo kenguruoikeuden käynneissä ja teloitettu.
[/quote]

****** JUMALAUTA! Ihan oma ja itse mietitty lause Apilakselta! Mihis nyt (haka)risti vedetään?  ;D ;D ;D ;D ;D Mielipiteen sisältö toki onkin sitten täyttä tuubaa.
In vino veritas

emo-heikki

  • Vieras


äänisjärvellä  oli  luostarisaari   vankilana  pitkään   ja  myös  laatokan  valamo.
staliinin  kanavan  rakenteisiin   käytettiin  vankien  luita.

  Juu,noin olen jostain lukenut.en ala kinaamaan onko ollut vai ei kun en ole itse nähnyt,,sen kummemmin kun noita ausvitseja ja teresiinojakaan,,turhaa kinata kohta sadan vuoden takaisista ulkomaitten oloista..

vielä turhempaa on jatkuvasti rankaista eri maita korvaus maksuilla ja vainota vanhuksia väritettyjen tarinoitten pohjalta.
[/quote]

Amerikassa neeegeritki vaatii nykyään korvauksia siitä, että heidän esi-isät aikanaan roudattiin orjiksi amerikkaan  ;D
Saa nähä, meneekö juttu oikeudessa läpi, amerikan valtiohan ei ollut se osapuoli joka hommaa harrasti  8)

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
 Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.
[/quote]

****** Kuten kansallissosialismi. Hauskaa että sananvapauden perään huutavat aina ensimmäisenä ne jotka valtaan päästessään sen kumoaisivat.  ;D
In vino veritas

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.

****** Kuten kansallissosialismi. Hauskaa että sananvapauden perään huutavat aina ensimmäisenä ne jotka valtaan päästessään sen kumoaisivat.  ;D
[/quote]

kuis  se  sananvapaus  täällä  kansallisosialismissa  onkaan,,,,,,uskallakkos  kommentoida
koraania  ???

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
On tämä ihmeellistä ! Nimimerkit Repe, apilas ja Viikate tuntuvat tietävän holokaustista ja sen olemattomuudesta enemmän, kuin ne, jotka ovat sen itse kokeneet ! Kuvitteleeko herrat nimimerkit olevansa jotenkin uskottavampia ???   

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Miksi valheita ja vääristelyä ei saisi kritisoida?
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Mitään todisteita ei ole. Mutta sellainen voidaan valehdella, jos on tarpeeksi röyhkeä psykopaattinen ja vallanhaluinen pahuuden oppi hamuamassa maailmanvaltaa.

****** Kuten kansallissosialismi. Hauskaa että sananvapauden perään huutavat aina ensimmäisenä ne jotka valtaan päästessään sen kumoaisivat.  ;D
[/quote]

Saksassahan ei kansallissosialistit ole vallassa mutta sananvapaudesta ei ole tietoakaan :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?