Opelmiehen elämä... ilman rakasta Sorkkista... ei mitään... ei missään... tyhjää... kaikki.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 24.01.13 - klo:06:46Opelmiehen elämä... ilman rakasta Sorkkista... ei mitään... ei missään... tyhjää... kaikki.Sorkkis on mulle kuin pikkuveli (tai ehkä sisko) mitä mulla ei koskaan ollut.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 24.01.13 - klo:17:36Lainaus käyttäjältä: kantola - 24.01.13 - klo:06:46Opelmiehen elämä... ilman rakasta Sorkkista... ei mitään... ei missään... tyhjää... kaikki.Sorkkis on mulle kuin pikkuveli (tai ehkä sisko) mitä mulla ei koskaan ollut. Tarkoitatko että Sorkkis on niinkuin oma mulkku sullekin?
Meno on hurjaa, kun Sorkkis, Peltojenviljeliä, Opelmies ja BACKSPACE viettävät iltaa kaksistaan.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.01.13 - klo:18:11Meno on hurjaa, kun Sorkkis, Peltojenviljeliä, Opelmies ja BACKSPACE viettävät iltaa kaksistaan. Aina sekaan yks kartanonherra mahtuu.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 24.01.13 - klo:18:14Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.01.13 - klo:18:11Meno on hurjaa, kun Sorkkis, Peltojenviljeliä, Opelmies ja BACKSPACE viettävät iltaa kaksistaan. Aina sekaan yks kartanonherra mahtuu. Kolmannelle korvapuusti, sanoo vanha sananlasku.
Oliko tämä De Citonni se puppelikujamies ? Kuvassa puppeleita. Vai puhuiko se kaataneensa "puppelin kujalla".Muistan että tällaisia juttuja oli täällä joskus, ketä muistaa ?
Oliko tämä De Citonni se pippelikujamies ? Kuvassa pippeleita. Muistan että tällaisia juttuja oli täällä joskus, ketä muistaa ?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.01.13 - klo:18:11Meno on hurjaa, kun Sorkkis, Peltojenviljeliä, Opelmies ja BACKSPACE viettävät iltaa kaksistaan. Sun kaa ois kivempaa Oot kuulemma tosikova Gaymies