Kyllä Pekkarinen on touhun mies,ei kellään tarte moittia häntä
Lainaus käyttäjältä: justus - 21.01.13 - klo:13:14Kyllä Pekkarinen on touhun mies,ei kellään tarte moittia häntä Juu, valitettavasti Maurin touhut ovat p...stä.
Kyllä Pekkarinen on hyvä kauppamies. Teki hyvän kauppavalmistelun Soklista. Häkämiehen ei tarvinnut kuin kirjoittaa nimi alle kauppakirjaan. Mä olen sitä mieltä, että parempi ulkomaiset yritykset ,kuin tälläiset kotimaiset Talvivaarat. Joita pitää valtion lähteä pönkittämään.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.01.13 - klo:14:42 Kyllä Pekkarinen on hyvä kauppamies. Teki hyvän kauppavalmistelun Soklista. Häkämiehen ei tarvinnut kuin kirjoittaa nimi alle kauppakirjaan. Mä olen sitä mieltä, että parempi ulkomaiset yritykset ,kuin tälläiset kotimaiset Talvivaarat. Joita pitää valtion lähteä pönkittämään. valtion osakeomistusyhtiö myi vuosi sitten kannattavat osakkeensa ja ostimelkoisen siivun talvivaaraa
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 21.01.13 - klo:14:45Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.01.13 - klo:14:42 Kyllä Pekkarinen on hyvä kauppamies. Teki hyvän kauppavalmistelun Soklista. Häkämiehen ei tarvinnut kuin kirjoittaa nimi alle kauppakirjaan. Mä olen sitä mieltä, että parempi ulkomaiset yritykset ,kuin tälläiset kotimaiset Talvivaarat. Joita pitää valtion lähteä pönkittämään. valtion osakeomistusyhtiö myi vuosi sitten kannattavat osakkeensa ja ostimelkoisen siivun talvivaaraa Kyllä Talvivaara kannattaisi myydä norjalaisille. Tosin ei ne niin hölmöjä ole että sen ostaisivat.
Ulkomaiset yhtiöt tyhjentävät Suomen luonnonrikkaudet. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013012116584164_ul.shtml
Viimeksi muokattu: 21.01.13 - klo:15:44 kirjoittanut jeep