Viimeksi muokattu: 13.01.13 - klo:17:22 kirjoittanut apilas
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 13.01.13 - klo:18:25 Eikös Suomessakin KRP seuraile näitä palstoja.Niiltähän voisi kainosti kysyä panisiko ne vastaan, jos,,,,,,,,,,,Mahtasko niitä kiinnostaa?.
Lainaus käyttäjältä: H Hehtolitra - 13.01.13 - klo:19:15Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 13.01.13 - klo:18:25 Eikös Suomessakin KRP seuraile näitä palstoja.Niiltähän voisi kainosti kysyä panisiko ne vastaan, jos,,,,,,,,,,,Mahtasko niitä kiinnostaa?. C-vitamiinipitosten marjojen viljeliä saattaa joutua suurennusglasin alle...
Joo monikulttuurisuus on ihan ok. Jos kaikki ovat sitoutuneita noudattamaan maan lakeja ja tapoja. Edelleen olen sitämieltä että tyhjäntoimittajat jotka kuppaavat yhteiskuntaa. ovat isompi ongelma kuin työssäkäyvät mamut. Pitäisi asettaa jonkinlainen pakkotyövelvoite. Mitä noihin rikoksiintulee niin tuomio on ihonväristä riippumatta mielestäni sama. Ja rangaistus tulisi olla kuolema polttamalla. Ei uusi raiskausta eikä murhaa!
Viimeksi muokattu: 14.01.13 - klo:09:02 kirjoittanut Timppa
Miten mahtais käydä jos muutama latinonainen uhkais minua seksillä....Sanoisin että jonoon järjesty! Kukin vuorollaan. Tuollaisia alkais tulla kohti:Nyt rupes poikuus lähtemään!!!!!!
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 14.01.13 - klo:08:53Miten mahtais käydä jos muutama latinonainen uhkais minua seksillä....Sanoisin että jonoon järjesty! Kukin vuorollaan. Tuollaisia alkais tulla kohti:Nyt rupes poikuus lähtemään!!!!!! Joo, mutta entäs jos tulis tällainen:
Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 14.01.13 - klo:09:10Lainaus käyttäjältä: Timppa - 14.01.13 - klo:08:53Miten mahtais käydä jos muutama latinonainen uhkais minua seksillä....Sanoisin että jonoon järjesty! Kukin vuorollaan. Tuollaisia alkais tulla kohti:Nyt rupes poikuus lähtemään!!!!!! Joo, mutta entäs jos tulis tällainen:Kyl tota karkuun pääsis? Mitä sää tekisit? Joutuisiko luopumaan poikuudestaan... ainoastaan.
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 13.01.13 - klo:23:25Joo monikulttuurisuus on ihan ok. Jos kaikki ovat sitoutuneita noudattamaan maan lakeja ja tapoja. Edelleen olen sitämieltä että tyhjäntoimittajat jotka kuppaavat yhteiskuntaa. ovat isompi ongelma kuin työssäkäyvät mamut. Pitäisi asettaa jonkinlainen pakkotyövelvoite. Mitä noihin rikoksiintulee niin tuomio on ihonväristä riippumatta mielestäni sama. Ja rangaistus tulisi olla kuolema polttamalla. Ei uusi raiskausta eikä murhaa!Hieman on naivi näkemys kyllä työhaluttomuus johtuu geeneistä ja kulttuurista,Voit seurata kuinka samalla tavalla jotkin vanhat ja nuoret isännät käyttäytyy ja huomata kuinka geenit ja kulttuuri periytyy