LASARUS KUN OO ERONNUT KEPUSTA NIIN KEPUHAN SIINÄ ON VOITTAJA,JUST TUOLLASET NE SYÖ PUOLUEEN KANNATUSTA ,ETTÄ EI KUN ONNEA VALITSEMALLA TIELLÄ
Kuulun Suomen Keskusta -nimiseen puolueeseen ja vaikutan siellä. Omanapa kepulaisuudesta luovuin, se on vai haihatteleva lahko puolueen sisällä, joka ei ole edes selvillä mihin itse puolue pyrkii.
Meillä taitaa olla linnuntietä pitkin noin vähän yli parisattaa kilumetriä väliä. Tuahan vaikuuttamisehesi voinen sanua, notta täälä Agronetisä enempi vaikutat. Oikia etunimesi on usiammalle voorumilaaselle selevä, ideologia paistaa yhtä selevänä niinku Pohjois-Korean johtajalla.
Murteestasi voisi päätellä että asumme samassa kunnassa tai minä sinua pohjoisempana. Luuletko oikeasti että "kepulaisuus" on kirosana vain etelän viljatiloilla. Yllättyisit jos kertoisin toimialani ja toiminnan laajuuden. Se on vaan tällä tasolla pakko tunnustaa realiteetit; Mitään ei saa kerjämällä, mitään ei saa tekemättä, herrakerhojen kunnioitus ei tuo yhtään rahaa tilille, "kaverit" vedättävät aina, yhteiskunta ei voi aina vastata yritystoiminnan tappioista yms.
Minua "kepulaisena" vedätettiin. Olin se herrojen lumenlinkoaja tai se maanomistaja jonka mailla sai metsästää. Pääsin siten """kunniapaikalle""" seuroissa, takana tyhmyydelleni naurettiin. Ei naureta enää. """Ystävät """ katosivat mutta sain oikeita tilalle.