Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olin kepulainen  (Luettu 8998 kertaa)

millamagia

• Vieras
Vs: Olin kepulainen

"Kepulaiset" ovat Keskustassa samaa kun mitä natsit PerusSuomalaisissa; toisaalta kannattajia, toisaalta ainesta joka saisi painua helvettiin häiritsemästä haluttua kehitystä
[/quote]

Onko kepu puolue, uskonto vai mafia ja onko kepulaisuus aate vai sairaus  ;D

Toisaalta kepulaisuuus, ennekaikkea jäsenkirjan omistaminen tekee edelleen ihmeitä...
[/quote]
-kun asuu kepualueella ja ajattelee eri lailla,on jatkuvasti epäilyttävä ihminen. :o Ja niin minäkin synnyin uudesti. :)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
minä oon joskus ollu krapulainen mutta siitäki on onneksi päästy yli.. ???

Näitä ihmeparantumisia joskus tapahtuu ;D
Sattuks se .  :-[
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voi tulla arpiakin, mutta kyllä ketämies sen kestää ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

PeePeeProduction

• Vieras
Plussaa tuli!

Tairatte olla veljeksiä tai paremminki siiamilaaset kaksoset yhyrellä päällä ja kuurella jalalla ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voi tulla arpiakin, mutta kyllä ketämies sen kestää ;D
;D ;D Yritän huomenna  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

justus

• Vieras
LASARUS KUN OO ERONNUT KEPUSTA NIIN KEPUHAN SIINÄ ON VOITTAJA,JUST TUOLLASET NE SYÖ PUOLUEEN KANNATUSTA ,ETTÄ EI KUN ONNEA VALITSEMALLA TIELLÄ

Jätkä

• Vieras
LASARUS KUN OO ERONNUT KEPUSTA NIIN KEPUHAN SIINÄ ON VOITTAJA,JUST TUOLLASET NE SYÖ PUOLUEEN KANNATUSTA ,ETTÄ EI KUN ONNEA VALITSEMALLA TIELLÄ

Vähän ristiriitainen on tuo sinun hätähuutosi. Eli kaikkien jotka ei ole puolueen toimintaan tyytyväisiä niin heidän pitäisi erota ja samalla valitetaan että se syö puolueen kannatusta.
 Mutta sehän on tyypillistä kepu politikkaa. Puolueen kannattajat ovat vain johtoa varten.
Suomen Keskusta ei ole Kekkosen ja Virolaisen jälkeen ollut poliitinen puolue jos politiikalla tarkoitetaan yhteisten asioitten hoitamista.
 Voihan sitä ajatella että kepulainen politiikka tarkoittaa keskusta jaohdon ja hyväveli verkoston asioitten hoitamista. Mutta samaa paskaa se on kokkareiden ja demujen poliitikka.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Tunnen kyllä useamman fiksun kepulaisenkin, eteenpäin menevän.

Paljon "maailmaa" nähneitä.

Heille kaikille on yksi yhteinen piirre.

Ajattelevat ihan itse, omilla aivoillaan.
Pystyvät kyseenalaistamaan
Näkevät muutakin kuin oman napansa paskaluukusta.

Osaavat arvostaa ja arvostella aateveljiään.
Ja ennenkaikkea jättävät äänestämättä kepuveljiään ja sisariaan, kun aihetta on.
Ja viimeaikoina aiheita on kyllä riittänyt.
Nyt vain oottelemma milloin löytyy se ensimmäinen omilla aivoillaan ajatteleva kokoomuslainen eli tuleva ex-kokoomuslainen...  ::)

Sepedeus

• Vieras
   Täytyy sanoa, että eläminen kekkosen aikaan kepulaasella maaseudulla ei ollut mitään ylistämisen arvoista. Jos et kuulunut porukkaan ,niin vaikeeta oli. Onneksi nämä kepujen työkalut, maanhankintalaki, maataloustulolaki, laki metsänhoitoyhdistyksistä on kohta kokonaisuudessaan historiaa.  ;)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   Täytyy sanoa, että eläminen kekkosen aikaan kepulaasella maaseudulla ei ollut mitään ylistämisen arvoista. Jos et kuulunut porukkaan ,niin vaikeeta oli. Onneksi nämä kepujen työkalut, maanhankintalaki, maataloustulolaki, laki metsänhoitoyhdistyksistä on kohta kokonaisuudessaan historiaa.  ;)

Sulla on vaikeeta olet missä hyvänsä . SDP ja Kepu olivat veljiä keskenään eli sulla oli hyvät oltavat .  ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

Sepedeus

• Vieras

Sulla on vaikeeta olet missä hyvänsä . SDP ja Kepu olivat veljiä keskenään eli sulla oli hyvät oltavat .  ;D ;D ;D

Kepun ja SDP:n suhde oli traumaattinen. Eikä ole parantunut vieläkään. Se näkyy täällä hyvin.  ;)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kepun ja SDP:n suhde oli traumaattinen. Eikä ole parantunut vieläkään. Se näkyy täällä hyvin.  ;)
Sinusta sen huomaa juu . SDP on kovin traumaattinen
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no miten suomi on nyt parempi kun kako rosvot saavat mellastaa

vapaasti  ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

• Vieras
no miten suomi on nyt parempi kun kako rosvot saavat mellastaa

vapaasti  ;D

Kuin niin vapaasti 21 % eduskuntakannatuksella. Koko kansasta kokomustaa on äänestänyt alle 15%. Sipilä ilmoitti ,että hallitus on hyvä ja toivottavasti jatkaa vaaleihin asti. Sitten hallitusvastuun ottaa Persut 25 % kannatuksella.  ;D