Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiitoksia Yleverosta.  (Luettu 7357 kertaa)

PeePeeProduction

  • Vieras
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Kaikkein paras olisi ollut jos kaikki kanavat olisi siiretty maksukortille ja valtio olisi vain kustanntanut yhden kanavan mistä olisi tullut uutisia, työpaikkailmoituksia ja työnhakuohjeita. Muita kanavia ei olsi sitten saanut auki millään ihmeen toimeentulo perusteella.

Juuri näin. Ei paljon näillä lakeuksilla kiinnosta tuo Täällä Pohjantähden Alla jne.

lasarus

  • Vieras
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

lasarus

  • Vieras
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D

Terminatorillakin "Jeesus sydämessä, Kepu aivoissa ja käsi utareella". Eipä tarvitse itse ajatella eikä tietää mitään. Mene nyt kaatamaan vettä tilatankkiin niin saat tänäänkin edes jotain varastettua  :P

FerQ

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Ite makselen ihan jees fiiliksillä. Melkein maksimia joutuu lyömään.
Saapahan saamen  ja ruotsin kieliset jotain katseltavaa. Ja oma suosikki yle teema näyttää huomattavasti parempaa kuin 3,4,7 ja kaheksandeet dokumentteja. Ja lastenohjelmat pyyhkii myös lattiaa muitten kanavien tarjonnalla.
Jos jonkun elokuvan tai sarjan haluan itse katsoa niin kyllähän minä avaan tietokoneen. Josta piuha kotitetterillaleuhkin yhdistelmään. Sama on suurena penkkiurheilun ystävänä urheilun kanssa.
Ja radion tarjonnasta myös +

Noh turhan voimakkaastihan se kokoomus ja demarit ylen politiikassa haisee. Mutta pääseheehän nämä pien puolueet huomattavasti enemmän kiroilemaan ja paskaa haistatteleen kuin mainoskanavilla..

Viimeksi muokattu: 06.01.13 - klo:01:17 kirjoittanut FerQ

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26292
  • vastustan
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
kylläpä kaikki painottuu tuohon televiiisiooon.... yle puheen politiikkaradio, päivän kansanedustaja ynnä paljon muutakin tuolta kanavalta on erittäin mielenkiintoista ja ajankohtaista kuunneltavaa, yle areenalta sitten ajankohtaisohjelmat tv.stä milloin kerkeää...

maksuhan on maltillinen pienituloiselle maalaiselle, nyt ei kukaan pääse pinnaamaan :) :) :) :)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D

Terminatorillakin "Jeesus sydämessä, Kepu aivoissa ja käsi utareella". Eipä tarvitse itse ajatella eikä tietää mitään. Mene nyt kaatamaan vettä tilatankkiin niin saat tänäänkin edes jotain varastettua  :P

Alahan soittaa työkaverillesi näin pyhäpäivänä että leimaa sinunkin kellokortin. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D

Terminatorillakin "Jeesus sydämessä, Kepu aivoissa ja käsi utareella". Eipä tarvitse itse ajatella eikä tietää mitään. Mene nyt kaatamaan vettä tilatankkiin niin saat tänäänkin edes jotain varastettua  :P
Oletko sattumoisin kotoisin Lohjalta?
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66187
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
puheen uusinnat vaan tuppaa hatuttaan kun toi tuusa on auki jatkuvasti ja töllöä ei yksinkertaisesti jaksa/kerkiä kattoa.     ratio on siitä mukava kun kulkee mukana aina.        ihmettelen vaan ton kaupallisen tarjonna avuttomuutta, ei kait nyt yhdellä cd-levyllä ratiota voi pyörittää?       ja mainokset on pikkupaikkakunnilla toooosi ärsyttäviä yks pyörii koko ajan, muutaman minsan välein.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
ahvena maallahan yle veroa ei tarvi maksaa

kikkeliskokkelis :o kakolaiset
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

lasarus

  • Vieras
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D

Terminatorillakin "Jeesus sydämessä, Kepu aivoissa ja käsi utareella". Eipä tarvitse itse ajatella eikä tietää mitään. Mene nyt kaatamaan vettä tilatankkiin niin saat tänäänkin edes jotain varastettua  :P

Alahan soittaa työkaverillesi näin pyhäpäivänä että leimaa sinunkin kellokortin. ;D

Leimaa itse pari neljännestä punaisella, ja eikun lomittajan syyksi, sitten valittamaan kuntaan

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D

Terminatorillakin "Jeesus sydämessä, Kepu aivoissa ja käsi utareella". Eipä tarvitse itse ajatella eikä tietää mitään. Mene nyt kaatamaan vettä tilatankkiin niin saat tänäänkin edes jotain varastettua  :P

Alahan soittaa työkaverillesi näin pyhäpäivänä että leimaa sinunkin kellokortin. ;D

Leimaa itse pari neljännestä punaisella, ja eikun lomittajan syyksi, sitten valittamaan kuntaan

Empä jaksa kun tulee noita lomittaja vahinkoja ilman leimaamistakin ja korvausten maksuaika on yli 6kk.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Minä makselen maitotukia ja lapsilisärahoja, estäisikö joku uskonto näiden maksamisen

Mistäs hankimilla rahoilla sinä niitä makselet? Ettet vain rehellisten veronmakajien rahoilla? ;D

Terminatorillakin "Jeesus sydämessä, Kepu aivoissa ja käsi utareella". Eipä tarvitse itse ajatella eikä tietää mitään. Mene nyt kaatamaan vettä tilatankkiin niin saat tänäänkin edes jotain varastettua  :P

Alahan soittaa työkaverillesi näin pyhäpäivänä että leimaa sinunkin kellokortin. ;D

Leimaa itse pari neljännestä punaisella, ja eikun lomittajan syyksi, sitten valittamaan kuntaan

Empä jaksa kun tulee noita lomittaja vahinkoja ilman leimaamistakin ja korvausten maksuaika on yli 6kk.

Koko yhteiskunnan järjestämä ja maksama lomitusjärjestelmä pitää romuttaa, ei kuulu EU-maatalouspolitiikkaan!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20096
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Yksi ilta tuli Herkule Poirottia --- ja sit tulee kans paras säätierotus ainakin jos on Seija Paasonen, sitte Sydämen asialla, siin on Foort Anglia sillä polliisilla. Ittekin pikkupoikana semmosen kyydissä. Oonpaha ajanutkin moisella..

Eli on sielä jotain katsottavaakin -- kun ehtis vaa.

-SS-

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Kiitoksia Yleverosta.
Kaikkein paras olisi ollut jos kaikki kanavat olisi siiretty maksukortille ja valtio olisi vain kustanntanut yhden kanavan mistä olisi tullut uutisia, työpaikkailmoituksia ja työnhakuohjeita. Muita kanavia ei olsi sitten saanut auki millään ihmeen toimeentulo perusteella.

Juuri näin. Ei paljon näillä lakeuksilla kiinnosta tuo Täällä Pohjantähden Alla jne.

Pelottaakko oma historia? Ei historiaa saa kieltää, siitä pitää oppia. Kansalaissota johtui eri syistä ja jokaisella osapuolella oli omat perustellut lähtökohtansa toimia siten kuin toimivat.

Ja ennen kuin ehditte haukkua demariksi tai kommunistiksi niin isovaarini isän puolelta oli usean vuoden aian kunnan suurimpien veronmaksajien joukossa ennen kahinoita ja suurinkin joku vuosi ja tiesi kyllä mitä tapahtuu kun kahinat alkoivat. Lähti kivääri selässä valkoisten linjoille. Äidin isän isä mainitaan kansalaissodan joissakin arkistoista löytyvissä historian viitteissä, hänestä saattoi sekä rintaman että jälkeisen toiminnan perusteella hyvinkin käyttää nimitystä "lahtari".

Mutta että. Ei historiaa silti saa kieltää. Ja ymmärrän ja niin ymmärsi kuulemma isovaarinikin ne lähtökohdat mitkä kahinaan johtivat ja oli kahinan jälkeen sovittelemassa useita ristiriitoja.