Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 02.01.13 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: iskra - 02.01.13 - klo:20:52Ehkä olis aikoinaan pitänyt pelasaa se Wärtsilä-meriteollisuus ja pitää se suomalaisena..AY-liike kaatoi Wärtsilän.täh, mun mielestä kepu ja mtk
Lainaus käyttäjältä: iskra - 02.01.13 - klo:20:52Ehkä olis aikoinaan pitänyt pelasaa se Wärtsilä-meriteollisuus ja pitää se suomalaisena..AY-liike kaatoi Wärtsilän.
Ehkä olis aikoinaan pitänyt pelasaa se Wärtsilä-meriteollisuus ja pitää se suomalaisena..
Lainaus käyttäjältä: Neke - 02.01.13 - klo:20:10Oli oikein että jätettiin raha lähetykset koreaan aloittamati.Näin säästyy suomalaisten veronmaksajain rahat. Nyt jo rahaa menee kreikkaan, sekä venäjälle maataloustukina.En minä tiennytkään että Suomen nykyinen sinipuna hallitus on ruvrénnut tukemaan jo Venäjän maatalouttakin!
Oli oikein että jätettiin raha lähetykset koreaan aloittamati.Näin säästyy suomalaisten veronmaksajain rahat. Nyt jo rahaa menee kreikkaan, sekä venäjälle maataloustukina.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.01.13 - klo:00:20Lainaus käyttäjältä: Neke - 02.01.13 - klo:20:10Oli oikein että jätettiin raha lähetykset koreaan aloittamati.Näin säästyy suomalaisten veronmaksajain rahat. Nyt jo rahaa menee kreikkaan, sekä venäjälle maataloustukina.En minä tiennytkään että Suomen nykyinen sinipuna hallitus on ruvrénnut tukemaan jo Venäjän maatalouttakin! Tarkoittaa sitä, että Igor ja Verushka saavat Suomen tundralla tuotettua voita halvalla, suomalainen veronmaksaja tarjoaa......