Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tissinhipelöijät  (Luettu 1097 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Tissinhipelöijät
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1558247

...kuka käski mennä hipelöimään toisten tissejä...

Talojussi

  • Vieras
Vs: Tissinhipelöijät
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/96312.shtml

...Sepen käyttäytyminen sai selityksensä :D


************************

Mies huomasi taustapeilistä poliisiauton ja lähti kaahaamaan kovaa vauhtia karkuun. Poliisit lähtivät tietysti tämän huomattuaan pillit päällä perään.

Miehen pysäytettyä toinen poliiseista sanoi:

- Koska olen tänään hyvällä tuulella pääset pelkällä varoituksella, jos pystyt perustelemaan tekosi järkevästi.

- Viime viikolla muijani lähti jonkun poliisin mukaan ja nyt säikähdin, että te olette palauttamassa sitä, mies vastasi.

*************************

Kulkuri:

- Hyvää päivää, rouva. Anteeksi nyt, että häiritsen soittamalla ovikelloanne, mutta minä en ole nähnyt viikkoon ruokaa.

Rouva: - Lempi tule näyttämään herralle porsaankyljys.

************************

Jyväskyläläinen lampuri  tilasi Turusta lampaan puhelimitse. Kun kuski toi lampaan perille, se ei ollut enää elossa. Teiskolainen soitti Turkuun ja valitti asiasta.

- Kyll´ määki Turuus, vastasi lampaan myyjä.

************************

Eurajoen  sälli joutui diabeteksen takia sairaalaan ja joutui heti tiukalle dieetille. Syötäväksi tuotiin pienenpieni lihanpala ja kolme viinirypälettä.

Sälli kysyi saman tien:

- Hoitaja kiltti, toisitteko minulle postimerkin. Minulla on aina ollut tapana lueskella hieman ruokailun jälkeen.


***********************

Poronpurija luki Lapin Kansasta ilmoituksen, jossa tarjottiin miesten Sidoste-sukkia "kestävyystakuulla ja palautusoikeudella". Kalle tilasi ja sai sukat postilähetyksenä.

Kauan sukat kestivätkin, mutta viimein ne reikiintyivät väljissä kumiteräsaappaissa. Neljä kertaa Kalle lähetti sukanriekaleet myyjälle takuulapun kera ja aina tuli uudet sukat tilalle.

Viidennellä kerralla tuli kyllä sukat, mutta ei takuulappua, vaan kirje, jossa luki: - Pitäkää jo välillä kenkiäkin!


Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo:04:41 kirjoittanut Talojussi