Mistäpäin kunniaton kirjoittelija Anus.. anteeks Apilas, mikä on myös sinko, on?
Tereee! Olen uusi kirjoittelija saitilla. Oikeinkin kunniattomia topicceja täällä näkyy olevan. Toivotankin näin uutena kaikille saitilla viihtyville Rajua, Mukavaa, Horttaista, Hukkaista jne. Joulupukin jälkeistä aikaa.
Lainaus käyttäjältä: Kunniaton paskiainen - 28.12.12 - klo:22:34Mistäpäin kunniaton kirjoittelija Anus.. anteeks Apilas, mikä on myös sinko, on?onko nimimerkkis eukkos keksimä??
Lainaus käyttäjältä: Kunniaton paskiainen - 28.12.12 - klo:22:31Tereee! Olen uusi kirjoittelija saitilla. Oikeinkin kunniattomia topicceja täällä näkyy olevan. Toivotankin näin uutena kaikille saitilla viihtyville Rajua, Mukavaa, Horttaista, Hukkaista jne. Joulupukin jälkeistä aikaa. Kuules, et viittis laittaa landepöölle viestiä et eb ole missää tekemisissä teidän kanssa?Alkaa oikeesti.....no..hmm.. "harmittamaan" kun se LUMPOLASSA RANKKAAVA HALLAN VIISTELIJÄ väittää mun olevan täällä monella eri nimimerkillä.
Alkaa oikeesti.....no..hmm.. "harmittamaan" kun se LUMPOLASSA RANKKAAVA HALLAN VIISTELIJÄ väittää mun olevan täällä monella eri nimimerkillä.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.12.12 - klo:22:39Alkaa oikeesti.....no..hmm.. "harmittamaan" kun se LUMPOLASSA RANKKAAVA HALLAN VIISTELIJÄ väittää mun olevan täällä monella eri nimimerkillä. A-netin Klonkku kiistelee ittensä kanssa
Tere nänninnyplääjä! Ei keksiny akka tätä, kovasti pihtaavalla tuulella tuntuu olevan.
Sellastavaan, että..
Lainaus käyttäjältä: landehande - 28.12.12 - klo:22:53Sellastavaan, että.. Kato "hitsi". Ite Numpaan lassija ja munka tynä. Ihka oikea Nallipaama. Tietääkö Landepöö mikä kello kulkee kylällä ja soi koviten? No kerrompa Penaali-Alle Nurkun Fessijalle että KIELIKELLO!!Jos ois valtaa enemän ku sanavarastoo niin... tun pelle........