Osaa ne muutkin kuin PP olla ahneita ja mukavuudenhaluisia.
Juuri luin aamulehdestä, että palkansaajien keskiansio on 18,35 tunnilta eli 3111 euroa kuussa

Paremmin asiaa kuvastava mediaaniansiokin on 16,17 euroa tunnilta. En ollenkaan ihmettele esimerkiksi loistoristeilijätilausten luisumista pois suomalaisilta

Asiattomiin kommentteihin kuten c2p ei kannattaisi sortua vastailemaan, mutta osallistun kyllä jonkinverran hyväntekeväisyyteenkin, mutta tarkalla harkinnalla ja oikeastaan pääosin kotimaahan. Viimemmäksi olin mukana tukemassa nuorten jääkiekkoharrastusta ja esimerkiksi näkemäliivejä olen hankkinut kouluihin ja päiväkoteihin. Kehitysmaihin en lehmiä ostele, se prosentti mun verovavaroista riittää mulle..
Joku oikein paljon tuottava voi myös ajatella paljonko sen aiheuttama vienti tuhoaa esimerkiksi sitä maidontuotantoa siellä kehitysmaassa. Sori sorruin samaan, mutta oli ihan pakko!
Summa summarum tällä palstalla saa sen käsityksen, että jokainen maajuice jonka vuosiansio on yli kymppitonnin on moraaliton, ahne ja mukavuudenhaluinen ja vastaavasti palkansaaja joutuu suurteollisuuden orjana olemaan jollain vaivaisen vajaalla neljälläkympillä