Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvä, ettei vieläkään ole saatu heimosotaa aikaiseksi  (Luettu 3539 kertaa)

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Karjalais-Sepe on jo toistakymmentä vuotta mollannut pohojalaasia p***een kautta, mutta vielä ei ole pohojalaanen puukko heilahtanut?.

Nimittäin sillä voi leikata karjalaista piirakkaa.
Viime päivinä on tullut esille lain kohta, "määräävä markkina-asema", mutta se ei kai koske Agroa?.

Muutenhan sitä olisi joku ryhtynyt tutkimaan.

sorjone

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Karjala takaisin.
     Jep, ehkä noi pohojalaaset on aivan itte kaivaneet nuo tavarat nenästään. Kukaan muu ryhmä ei täällä ole julistanut olevansa oikeita viljelijöitä ja valittua kansaa. Itse ovat olleet jakamassa akron porukkaa kahtia ylimielisyydellään.    Sepelle puolustukseksi kuitenkin se ettei sitä karjalanpiirakkaa niin helppoa leikellä ole vaikka uhoojia on tullut vuoroin idästä ja lännestä vuosisatojen ajan. 
  Rauhallista Joulua vaan kaikille, etenkin niille viljelijöille jotka puurtavat pitämättä kovin suurta melua työstään ja tyytyvät siihen mihin rahkeet riittää eivätkä ahnehdi toisten omaisuutta.
FIXIT

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Samaa mieltä olen, ettei pidä ahnehtia sellaista, johon ei omat rahkeet riitä.
Ei siis pitäisi ahnehtia toisten itse rakentamia pihattoja.

sorjone

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Karjala takaisin.
Samaa mieltä olen, ettei pidä ahnehtia sellaista, johon ei omat rahkeet riitä.
Ei siis pitäisi ahnehtia toisten itse rakentamia pihattoja.
  Kukas niitä pihattoja on ahnehtinukkaan.   Minä itse lasken että tuhat tuntia työtä saa riittää vuodessa ja sillä selvitään hienosti.
FIXIT

sorjone

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Karjala takaisin.
    Kiitoksia vaan lypsäjille, juuri pakastetaan kahta sankkoa ternimaitoa uudelta robonavetalta.

FIXIT

Katapultti

• Vieras
Älä  myöskään himoitse toisen peltoja, vaikka sukutilapeltoja ovatkin, ja samassa suvussa olleet satoja vuosia, tai jos himoitsetkin, niin  kalliin hinnan joudut himostasi maksamaan.

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Älä sorjonen ota heimosotia vakavasti, jos jotkut kyvyttömät sitä yrittävät.
Seurataan sivusta.

millamagia

• Vieras
Minä en ymmärrä tuota kateutta ollenkaan :(  a)se on hyödytöntä, b)siitä ei ole kenenkään mieliala parane c) Kateus pilaa kadehtijan oman elämän. :o

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Minä en ymmärrä tuota kateutta ollenkaan :(  a)se on hyödytöntä, b)siitä ei ole kenenkään mieliala parane c) Kateus pilaa kadehtijan oman elämän. :o

Kateus ja katkeruus on voimakolmikon henki ja elämä. He eivät olis mittään iliman KePu:a, MTK:ta ja maituvantuottajia...      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

• Vieras
Ei ne pohojalaiset viimeksikään sitä sotaa aloittaneet, mutta kyllä ne sen lopetti  ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Karjalais-Sepe on jo toistakymmentä vuotta mollannut pohojalaasia p***een kautta, mutta vielä ei ole pohojalaanen puukko heilahtanut?.

Viime päivinä on tullut esille lain kohta, "määräävä markkina-asema", mutta se ei kai koske Agroa?.

Tässä on nyt vaan tuota tonnia yrittetty saada rikki. Kun Pekka on Irman takia hiljakseen ;D
http://www.youtube.com/watch?v=1XZ3lgrXoaY

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Tässä on nyt vaan tuota tonnia yrittetty saada rikki. Kun Pekka on Irman takia hiljakseen ;D

Pekka? Eikös se ollutkaan Jallu?  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Sepedeus

• Vieras

Pekka? Eikös se ollutkaan Jallu?  ;D

Pikkusen kun hämmentää niin suorahampainen vaihelaatikko on sekasten. Ei kuulu kuin kolinaa, kollia kallua kekkaa ;)

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Kateus ja katkeruus on voimakolmikon henki ja elämä. He eivät olis mittään iliman KePu:a, MTK:ta ja maituvantuottajia...      ::)
Juu näin se aina menee – jopa paratiisissa oli käärme.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
     Jep, ehkä noi pohojalaaset on aivan itte kaivaneet nuo tavarat nenästään. Kukaan muu ryhmä ei täällä ole julistanut olevansa oikeita viljelijöitä ja valittua kansaa. Itse ovat olleet jakamassa akron porukkaa kahtia ylimielisyydellään.    Sepelle puolustukseksi kuitenkin se ettei sitä karjalanpiirakkaa niin helppoa leikellä ole vaikka uhoojia on tullut vuoroin idästä ja lännestä vuosisatojen ajan. 
  Rauhallista Joulua vaan kaikille, etenkin niille viljelijöille jotka puurtavat pitämättä kovin suurta melua työstään ja tyytyvät siihen mihin rahkeet riittää eivätkä ahnehdi toisten omaisuutta.
skänniki menis hyvin pohojalaasesta.. :D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut