Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?  (Luettu 13532 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
Paljos noissa on napojen öljytilavuus ?

500/600 tuntia kuulostaa paljon sopivammalta vaihtoväliltä napaöljyille kuin 1000 tuntia, varsinkin jos koneella tehdään etukuormaintöitä. Ja ainahan ne napojen öljyt voi vaihtaa moottorin öljyhuollon yhteydessä, vaihtaa sitten akseliin hieman harvemmin.

Ihan konkreettisesti olen nähnyt pariin kertaan, miten voi napojen öljy mennä huonoksi. Harmaa litku tuskin voitelee niinkuin tehtaalla on tarkoitettu.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
maahantuoja ihan omaa tyhmyyttään toi tsa:t pienellä etuaksilalla,nyt jos ostaa uuden t 165 vai mikä se on,voi valita isomman aksilan. hintaero 400 euroa :o  600 tunnin välein oon tsa etunapojen öljyt vaihtanut,eikä ne kovin hyviltä silloinkaa enää näytä...  paljon ei tarvi maantieajoa ja etunavat on polttavan kuumat... 

2065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
ajettu n 3000h onko vielä huolettomia tuntia edessäpäin,,itsellä ei mitään kokemusta kyseisestä traktorista,, :-\,mielellään asiallisia vastauksia ,,kiitos (pc-laatikolla)?

Vähemmällä pääset kun ostat ihan mitä muuta tahansa. Vaikka JD, MF tai Valtra.

Hulta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
Niinon,ne muut onkin täydellisiä.

roadman

  • Vieras
Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
155 tm isommalla etuperällä. Arvio jotta 5* 12000 km on tullu tolla pörrättyä ilman napa ongelmia enpä voi moittia kun ei oo vielä tien päälle jättänyt.
Yleensäkkin mallisarjojen viimeiset ovat soivia pelejä. esim 30 sarjan jonnut vois olla hyviä kans.

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
maahantuoja ihan omaa tyhmyyttään toi tsa:t pienellä etuaksilalla,nyt jos ostaa uuden t 165 vai mikä se on,voi valita isomman aksilan. hintaero 400 euroa :o  600 tunnin välein oon tsa etunapojen öljyt vaihtanut,eikä ne kovin hyviltä silloinkaa enää näytä...  paljon ei tarvi maantieajoa ja etunavat on polttavan kuumat...

Kyl mä ihmettelen... mitä lie insinörtin mielessä liikkunut, kun on tuommoset suunnitellut.