Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sonera myy halvalla  (Luettu 3544 kertaa)

Status

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 373
Sonera myy halvalla
Sonera myy halvalla Destialle puhelintolppia jotka oli ongelma jätettä hetki aikaa sitten, ja sen vuoksi piti pois maaseudulta kerätä.
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee

jd78

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Sonera myy halvalla
Tuostapa tuli mieleeni, oisko kellään tietoa myypikö ne nuita vanhoja pylväitä yksityisille?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sonera myy halvalla
Joo Raittijärvelle pistävät pitkoksia. Eikä muuten raaka-aineesta tule lähivuosina pulaa, niin paljon pannaan kuparilankaa rullalle Soneran toimesta maaseudulla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Sonera myy halvalla
Tuostapa tuli mieleeni, oisko kellään tietoa myypikö ne nuita vanhoja pylväitä yksityisille?

Ei myy, keväällä kyselin.  >:(

jd78

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Sonera myy halvalla
Sama juttu sit kun noilla sähköyhtiöillä!

Jätkä

  • Vieras
Vs: Sonera myy halvalla
Tuostapa tuli mieleeni, oisko kellään tietoa myypikö ne nuita vanhoja pylväitä yksityisille?

Ei myy, keväällä kyselin.  >:(

Kai teillä on Y-tunnus? Jos on niin eli olette yrittäjiä ja yritysten välinen kauppa tolpilla on sallittu tietääkseni ainakin niin selitin sen heille. Minulle ainakin möivät 15€/tolppa hinnalla.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Sonera myy halvalla
Sanottiin ettei saa myydä kellekään.  ???

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sonera myy halvalla
Joo, ei ole myyty tolppia, mutta saanut olen ilmatteeksi pariltakin sähköyhtiöltä ja saa lisääkin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Sonera myy halvalla
Ilman eestä saatu kun oikeaan aikaan kysyy. Meillä ne uusi tolppia ja vanhat unohtui metsään kun samalla satuin paikalle ja siltatueksi sopi, siitä saa nostaa omaan käyttöön kun tarttee.

jd78

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Sonera myy halvalla
Ne sano että tolppia ei myydä yksityiselle, eikä yrityksille, ennen kuin on varmuus ja selonteko että pylväät jalostetaan joksikin muuksi tuotteeksi??? ???  Rupes kuulostaa niin vaikialta että annoin asian silloin olla! Muutaman pylvään olen itsekkin saanut ilmaiseksi kun olen sopivasti paikalle sattunu! ;)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
rakovalkeaaaa
Ne sano että tolppia ei myydä yksityiselle, eikä yrityksille, ennen kuin on varmuus ja selonteko että pylväät jalostetaan joksikin muuksi tuotteeksi??? ???  Rupes kuulostaa niin vaikialta että annoin asian silloin olla! Muutaman pylvään olen itsekkin saanut ilmaiseksi kun olen sopivasti paikalle sattunu! ;)

Sano, että niistä tehään 3 metrin mittasia rakotulia, että saapi syksyllä paistella makkaroita hirvimettällä. Palaa ilosesti, eikä tartte sinappia välttämäti, kun aromia piisaa.  ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

jd78

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: rakovalkeaaaa


Sano, että niistä tehään 3 metrin mittasia rakotulia, että saapi syksyllä paistella makkaroita hirvimettällä. Palaa ilosesti, eikä tartte sinappia välttämäti, kun aromia piisaa.  ;D

Pitänee kokkeilla tuota jos vielä änkyileevät vastaan! ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kaikki myy
Keskiviikon MaasTullissa oli juuri päivän kysymys -palstalla pylväistä juttu. Kaivakaapa esiin sivu 3 ja lukekaa. Kyllä pylväillä kauppaa käydään.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.