Jokos sulla on käynyt tutustuja kehäkolmosen sisäpuolelta? Siis AuA. Olisi mukava kuulla raporttia, kuinka viikko kului. Onko paskat levitetty ja rehut tehtynä.Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Onko makailtu pankolla vai oltu ihan kunnon töissä.
Lainaus käyttäjältä: peppo - 13.07.08 - klo:00:39Jokos sulla on käynyt tutustuja kehäkolmosen sisäpuolelta? Siis AuA. Olisi mukava kuulla raporttia, kuinka viikko kului. Onko paskat levitetty ja rehut tehtynä.Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Onko makailtu pankolla vai oltu ihan kunnon töissä. Olin menossa... siellä on nyt kuitenkin meneillään semmoiset rakennushommat, että ei sinne kannata kaupunkilaistumpelon mennä... ei edes rukkasjarruksi... mutta se työkeikka toteutetaan vielä... ihan vaan *****ilumielessä teille viisastelijoille... kyllä täällä muutakin "osataan" kuin runonlausuntaa
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.07.08 - klo:08:45Lainaus käyttäjältä: peppo - 13.07.08 - klo:00:39Jokos sulla on käynyt tutustuja kehäkolmosen sisäpuolelta? Siis AuA. Olisi mukava kuulla raporttia, kuinka viikko kului. Onko paskat levitetty ja rehut tehtynä.Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Onko makailtu pankolla vai oltu ihan kunnon töissä. Olin menossa... siellä on nyt kuitenkin meneillään semmoiset rakennushommat, että ei sinne kannata kaupunkilaistumpelon mennä... ei edes rukkasjarruksi... mutta se työkeikka toteutetaan vielä... ihan vaan *****ilumielessä teille viisastelijoille... kyllä täällä muutakin "osataan" kuin runonlausuntaa Joo... peruuntui tai paremminkin siirrettiin hamaan tulevaisuuteen.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.07.08 - klo:08:45Lainaus käyttäjältä: peppo - 13.07.08 - klo:00:39Jokos sulla on käynyt tutustuja kehäkolmosen sisäpuolelta? Siis AuA. Olisi mukava kuulla raporttia, kuinka viikko kului. Onko paskat levitetty ja rehut tehtynä.Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Onko makailtu pankolla vai oltu ihan kunnon töissä. Olin menossa... siellä on nyt kuitenkin meneillään semmoiset rakennushommat, että ei sinne kannata kaupunkilaistumpelon mennä... ei edes rukkasjarruksi... mutta se työkeikka toteutetaan vielä... ihan vaan *****ilumielessä teille viisastelijoille... kyllä täällä muutakin "osataan" kuin runonlausuntaa Ei ollut mitään *****ilua. Tasan tarkkaan tiedän, mitä on "pankollamakoilu". Varsinkin rakennusaikaan. Ei yön, päivän rauhaa tai makoiluhetkeä. Tervemenoa...raportoi joskus!