Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe keskustelujen lukijamäärät?  (Luettu 4350 kertaa)

ktm87

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
keskustelujen lukijamäärät?
tässä oon jonkin verran seuraillu lukijamäärien kehitystä ja huomannu että tällä foorumil on kyllä yks isoimmista lukija:kirjoittaja suhteista..

elikkä miksi ei ihmiset uskalla kirjottaa? joku voi oikeasti hyötyä neuvoista sekö se pelottaa? vai skännän ttuilu? parempia keskusteluja syntys jos enemmän mielipiteitä ilmastas  ::)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: keskustelujen lukijamäärät?
tässä oon jonkin verran seuraillu lukijamäärien kehitystä ja huomannu että tällä foorumil on kyllä yks isoimmista lukija:kirjoittaja suhteista..

elikkä miksi ei ihmiset uskalla kirjottaa? joku voi oikeasti hyötyä neuvoista sekö se pelottaa? vai skännän ttuilu? parempia keskusteluja syntys jos enemmän mielipiteitä ilmastas  ::)

Kynnys kirjautua keskustelufoorumille on suuri. Asiaa toki helpottaa se että voi skriivata avattaren kuvan takaa. Moni varmaan kirjautuu siksi että pääsee pällistelemään profiileita ja muuta statiikkaa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Talojuhani

• Vieras
Juu, ja Simonkadulla syynätään oikein suurennusluupin kanssa....

Vihtori se Sika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Kollektiivinimimerkki"

Uskon, että ns. "voimakolmikoksi" kutsuttu häirikkökokoonpano karkoittaa useimmat potentiaaliset kirjoittajat täältä.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

JoHaRa

• Vieras
Kaikki järkevä tieto vaihdetaan yksityisviesteillä... joiden kirjoittamiseksi täytyy kirjautua sisään.

Mulla oli edellisessä koneessa A-net automaattisesti avautuvalla välilehdellä joten olin aina paikalla kun kone kävi, tämäkin ilmiö voi selittää sitä että joku on vaan paikalla eikä kirjoita mitään. Eikä edes lue.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Uskon, että ns. "voimakolmikoksi" kutsuttu häirikkökokoonpano karkoittaa useimmat potentiaaliset kirjoittajat täältä.

Jaa . Annetaas niille turpaan oikeen kunnolla . Ärhhh.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

ktm87

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
"vätys kolmikko"? ketkäs ne on? skonna ja?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Agronetti on maailman luetuimpia palstoja.

Laitat jonkun otsikon niin parin min päästä voi olla vaikkapa 500 katselukertaa.

:)
Kui mää ain olen paras?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
"vätys kolmikko"? ketkäs ne on? skonna ja?

En kuulu moiseen poliittisen tiedotuksen exodukseen. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
 ***** "voimakolmikot" , ihme poraamista, kun ei ole edes oikein kenellekään *****iltu. Kaikille typeryksille pitääkin, eihän vajakkien kirjoituksia jaksa kau'aa lukea ilman *****ilua. Agronetissä on muutenkin enemmän hupiarvoa, kuin asiaa..
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jaa . Annetaas niille turpaan oikeen kunnolla . Ärhhh.

Luulekko jonkun lähtevän sun kaveriksi? dorka, sä.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
***** "voimakolmikot" , ihme poraamista, kun ei ole edes oikein kenellekään *****iltu. Kaikille typeryksille pitääkin, eihän vajakkien kirjoituksia jaksa kau'aa lukea ilman *****ilua. Agronetissä on muutenkin enemmän hupiarvoa, kuin asiaa..
sitä samaa määkin .

Perkeleen hinttari , sotken sut suohon . Ala poraamaan sä . Mulle et uhooo , saatana .  ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sitä samaa määkin .

Perkeleen hinttari , sotken sut suohon . Ala poraamaan sä . Mulle et uhooo , saatana .  ;D ;D

Uitko väärään "kanoottiin" dorka, sä.

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sitä samaa määkin .

Uitko väärään "kanoottiin" dorka, sä.
nekehän alkaa kuulostaan ihan aua:lta.. ??? ??? sorkkis on niin kova jätkä että se rälläköi kaikki palasiksi ketä eteen sattuu.. 8)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Vävykulta

• Vieras
Never underestimate the rälläkkä of Sorkkis.  8)