Kannattaa tutustua telaketjufeministien kirjoituksiin joissa lievin ilmaisu miehestä on kaksi jalkainen vahinko. 
Lukemiseen kuuluu myös ajattelu ja synteesi. Jos samanlaisella valikoivalla lukemisella lukee minkä hyvänsä aatteellisen tai poliittisen liikkeen äärikirjoituksia, niin maailmassa voi uskoa vain itseensä. Jos on hyvä itsepetoksissa, nimittäin.
Petri
hyvä sanavalinta sillä tuo sana kuvaa erittäin hyvin tätä kansan parempaa osaa joka opettelee tuon itsepetoksen eikä suostu muuta ajattelemaan vaan erimieltä olevat leimataan rasisteiksi ym heikommaksi ainekseksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012120716423756_uu.shtml Törkeä seksirikosepäily: 17-vuotias pakotettiin seksiin useiden miesten kanssa
Itsepetos toimii oli kyseessä feminismi tai maahanmuutto.
Itse olen kelkkani kääntänyt liiallisen suvaitsevaisuuden,maahanmuuton ja feminismin suhteen,siihen tarvitaan älyä ajatella itse laumasieluisuuden sijaan,että voi muuttaa mielipidettään päinvastaiseksi mitä meille tuputetaan joka tuutista.
Kuinka parempi osaiset kannattaa tiibetin ihmisoikeuksia ja vastustavat kiinalaisten massa muuttoa tiibetiin,samoin kuin muidenkin maiden ihmisoikeuksia mutta oman kansan ihmisoikeudet ovatkin sitten paha juttu