Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MITÄ TEKEE HALLITUS? TEKEE VAIN LAAJENTAJILLE VAIKEUKSIA!  (Luettu 2025 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/turvemaiden-raivauskielto-est%C3%A4isi-tilojen-laajentamisen-1.28460?localLinksEnabled=false

Minä ainakin äänestin viime eduskunta valleissa elämäni ainoat kaksi kertaa KOKOOMUSTA! Ensimmäisen ja viimeisen kerran!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/turvemaiden-raivauskielto-est%C3%A4isi-tilojen-laajentamisen-1.28460?localLinksEnabled=false

Minä ainakin äänestin viime eduskunta valleissa elämäni ainoat kaksi kertaa KOKOOMUSTA! Ensimmäisen ja viimeisen kerran!
Hyvä että hokasit....kunhan et unoha, vaaleihin aikaa vaikka kuinka kauan ja poliittinen muisti 3kk....

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22274
Tuo pellonraivaus olisi pitänyt kieltää jo ajat sitten maatalouspolitiikan kannallat.

Ja eiköhän sekin aika tule kun katsotaan mitä liittymisehdoissa sovittiin ja ahneiltaomanapatäpinäreiskoilta peritään muille kuuluvia tukia takaisin.

Ai niin eihän maatalous olekkaan siirtynyt pohjoiseen, eiktuotanto lisääntynyt.

Sepedeus

  • Vieras
  Ihana tuo Euroopan Unioni. Ai että mä rakastan sitä.  :D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Jo 40-luvulla oliin sitä mieltä että lisäpellon raivaus on tarpeetonta,edes Karjalan luovutettujen peltojen takia,,joku oli laskenut että salaojittamalla silloiset pellot olisi saatu sama pinta-ala käyttöön minkä veli venäläinen vei..

 Pitäs lopulta ruveta ajattelemaan kuka sen hyödyn korjaa meidän raatamisesta ja mihin asti sitä laajentamista pitäs ajaa ja kuka sen potin korjaa,,pankki vaiko kauppa..

Talojuhani

  • Vieras
Turvepeltojen käyttö viljelyyn pitäisi kieltää oikein Suomen perustuslaissa.

Sepedeus

  • Vieras
Turvepeltojen käyttö viljelyyn pitäisi kieltää oikein Suomen perustuslaissa.

  Mulla olis valmista salaojitettua turvepeltoa 20ha jotka joutais myydä. Otetaan tarjouksia vastaan ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Ihana tuo Euroopan Unioni. Ai että mä rakastan sitä.
Pekka Haaviston lisäksi...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
  Ihana tuo Euroopan Unioni. Ai että mä rakastan sitä.
Pekka Haaviston lisäksi...?     ::)

  Kuis sää onnistuit Pekan tähän sotkemaan. On sulla mieli kuin vitusta, kuten Fullerilla. ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Ihana tuo Euroopan Unioni. Ai että mä rakastan sitä.
Pekka Haaviston lisäksi...?     ::)

  Kuis sää onnistuit Pekan tähän sotkemaan. On sulla mieli kuin vitusta, kuten Fullerilla.

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=34331.msg570324#msg570324
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Tuo pellonraivaus olisi pitänyt kieltää jo ajat sitten maatalouspolitiikan kannallat.

Ja eiköhän sekin aika tule kun katsotaan mitä liittymisehdoissa sovittiin ja ahneiltaomanapatäpinäreiskoilta peritään muille kuuluvia tukia takaisin.

Ai niin eihän maatalous olekkaan siirtynyt pohjoiseen, eiktuotanto lisääntynyt.

No eikös se pitäisi sitten tasaarvon nimissä määrätä omistajan laskuun kaikki jääkauden jälkeen viljelykäyttöön otettu maa metsittämään!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Turvepeltojen käyttö viljelyyn pitäisi kieltää oikein Suomen perustuslaissa.

  Mulla olis valmista salaojitettua turvepeltoa 20ha jotka joutais myydä. Otetaan tarjouksia vastaan ;D
no johan vitsin murjasit ;D ;D ;D ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Tuo pellonraivaus olisi pitänyt kieltää jo ajat sitten maatalouspolitiikan kannallat.

Ja eiköhän sekin aika tule kun katsotaan mitä liittymisehdoissa sovittiin ja ahneiltaomanapatäpinäreiskoilta peritään muille kuuluvia tukia takaisin.

Ai niin eihän maatalous olekkaan siirtynyt pohjoiseen, eiktuotanto lisääntynyt.

No eikös se pitäisi sitten tasaarvon nimissä määrätä omistajan laskuun kaikki jääkauden jälkeen viljelykäyttöön otettu maa metsittämään!

Jos ei muuten älyä myydä sitä jatkajille. ::)