Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vesihieronta  (Luettu 8389 kertaa)

millamagia

  • Vieras
Vesihieronta
Onko sinulla jatkuvaa lihassärkyä? Vesihieronta on siihen oiva lääke.Minulla itselläni on ollut jatkuva lihassärky vuosikaudet.En kuitenkaan tykkää tavallisesta hieronnasta. Kun nyt asun kaupungissa,ostin vaki lipun uimahalliin ja pääsin tutustumaan sen terveysvaikutuksiin.Vaikka täällä on vanha uimahalli,niin siinä on nuo hierontasuihkut huipputehokkaat,koska ne on asennettu jälkeen päin.Kolme putkea syöksyy vettä kovalla paineella,siihen kun niskansa vie,niin taju meinas mennä ekakerralla.Nyt pystyn seisomaan siinä jo pitemmän aikaa.
Myös altaan pohjassa on suihkut jalkapohjia varten ja ne vasta mainiot on.Seinästä tulevat poreet hierovat koko vartalon. Vau,mitä makunautintoja.Kolotuskierre on tipotiessään.Kun vähänki tuntuu kipeältä,niin  lähden uimahallille pyörällä.Puoli tuntia allasjumppaa ja toinen puoli vesihierontaa,niin kyllä iltasella veri kiertää.
Kyllä nykymaailmassa on hienoja keksintöjä.Suosittelen tätä harrastusta kaikille. :)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vesihieronta
Niiden pohjasuihkujen päälle voi vaikka istahtaa, kasseja ainakin tuulettaa ihan kivasti, luulisi olevan hyvä suihkun korvike...  :o
Nothing is Something Worth Doing

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vesihieronta
Siellä istuinpaikalla on suuttimet myös "uuuuuuhhhhoooooooh"-paikkaa varten.

 ;D

Kiva kattoa kylpylässä kun naiset puree hammasta vaikka orgasmit jyllää sisuksissa.

Ilmeen pienistä värähtelyistä kokemusta omaava siltikin huomaa totuuden...

 ;D ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vesihieronta
Siellä istuinpaikalla on suuttimet myös "uuuuuuhhhhoooooooh"-paikkaa varten.

 ;D

Kiva kattoa kylpylässä kun naiset puree hammasta vaikka orgasmit jyllää sisuksissa.

Ilmeen pienistä värähtelyistä kokemusta omaava siltikin huomaa totuuden...

 ;D ;D ;D
hähää ehdin ensin...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

millamagia

  • Vieras
Vs: Vesihieronta
Niiden pohjasuihkujen päälle voi vaikka istahtaa, kasseja ainakin tuulettaa ihan kivasti, luulisi olevan hyvä suihkun korvike...  :o
------höh,jos vettä on kaulaan asti ,niin huono on istua :o Vähän minä arvelin,ettei tällaista viestiä kannata laittaa,sori 8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vesihieronta
Siellä istuinpaikalla on suuttimet myös "uuuuuuhhhhoooooooh"-paikkaa varten.

 ;D

Kiva kattoa kylpylässä kun naiset puree hammasta vaikka orgasmit jyllää sisuksissa.

Ilmeen pienistä värähtelyistä kokemusta omaava siltikin huomaa totuuden...

 ;D ;D ;D
hähää ehdin ensin...  ;D

"Mikä asiantuntija!"   ;D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vesihieronta
Niiden pohjasuihkujen päälle voi vaikka istahtaa, kasseja ainakin tuulettaa ihan kivasti, luulisi olevan hyvä suihkun korvike...  :o
------höh,jos vettä on kaulaan asti ,niin huono on istua :o Vähän minä arvelin,ettei tällaista viestiä kannata laittaa,sori 8)
juu häppees vähä  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

millamagia

  • Vieras
Vs: Vesihieronta
Kaikki pitää vääntää tuonne alapäähän >:(  kyllä ne kivut on muualla :'(

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Vesihieronta
mä ensinluin että

esihieronta :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Vesihieronta
Jännitystila muuttuu helposti kivuksi jos verenkierto on huono, eivätkä kuona-aineet pääse poistumaan. Tuo uimahallikäynti on halpaa hoitoa koko ropalle josta kannattaa nauttia kun voi.

Timpan lihakset ovat ilmeisesti kovin jumissa kun tyytyy vain katselemaan toisia.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vesihieronta
Painepesurilla vaan reisille, max 160 bar. Saa sellu kyytiä  :P

millamagia

  • Vieras
Vs: Vesihieronta
Jännitystila muuttuu helposti kivuksi jos verenkierto on huono, eivätkä kuona-aineet pääse poistumaan. Tuo uimahallikäynti on halpaa hoitoa koko ropalle josta kannattaa nauttia kun voi.

Timpan lihakset ovat ilmeisesti kovin jumissa kun tyytyy vain katselemaan toisia.

-uimahalli on todella halpaa.Koko vuoden kortti maksaa eläkeläiselle vain 29€. Saa käydä vaikka joka päivä.

Muttakun meinaavat tehdä tänne uuden uimahallin,.hin ta 7 milj. :o Kyllä mulle välttäis tuo entinenkin

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vesihieronta
Marihuana toimii tosi hyvin, tommosissa piku säryissä, naiset saa myös jonkinlaiseen pikkukiimaan  8)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Vesihieronta
Niiden pohjasuihkujen päälle voi vaikka istahtaa, kasseja ainakin tuulettaa ihan kivasti, luulisi olevan hyvä suihkun korvike...  :o
------höh,jos vettä on kaulaan asti ,niin huono on istua :o Vähän minä arvelin,ettei tällaista viestiä kannata laittaa,sori 8)

No miksi sitten laitoit ??? ???         ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Vesihieronta
Niiden pohjasuihkujen päälle voi vaikka istahtaa, kasseja ainakin tuulettaa ihan kivasti, luulisi olevan hyvä suihkun korvike...  :o
------höh,jos vettä on kaulaan asti ,niin huono on istua :o Vähän minä arvelin,ettei tällaista viestiä kannata laittaa,sori 8)

No miksi sitten laitoit ??? ???         ;D
Tuulille tekis kans suihkut gutaa.... vink vink. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.