Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kouran pyörittäjä  (Luettu 15999 kertaa)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Kouran pyörittäjä
Kai se vika siinä on vuotava venttiili.
Eihän se roottori voi pyöriä ilman öljyn virtausta.

Mulla oli joskus FMV:n kuormaaja.Siihen ostin sitten ympäripyörivän rotaattorin,made in China...
Oli muuten kertakaikkiaan susi,hyvin voimaton ja sitten kun vihdoin viimein koura tukin kanssa lähti pyörimään niin eihän se pysähtynyt muutakuin johonkin esteeseen.

Eli,kyllä rotaattori voi vuotaa sisäisesti niin paljon ettei hommasta tule mitään.
Myin kuormaajan jolloin rajallinen alkuperäinen rotaattori laitettiin takaisin.Toimii vieläkin

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kouran pyörittäjä
Vaikuttaa erilaiselta vialta kuin edellinen esimerkki.
Siinähän venttiilit vapautettiin ja silti koura liikkui.

Sinä taas epätoivoisesti avasit venttiliä, että saisit rotaattorin pyörimään.
Tai hällä väliä.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Kouran pyörittäjä
Kyllä mä väitän, että noi kääntäjät vuotaa ihan sisäisesti, ihan uutena se on tosiaan tarkka liikkeestään, eli pidättää heti, kun venttiili menee kiinni, mutta sitten niistä katoaa se "särmä" ei se nyt mitään holtitonta pyörimistä ole, mutta joustaa kumminkin jonkinverran samoin, kun jos vetää pölliä päästä maatapitkin lähemmäs, ei tarvi erikseen kouraa käännellä, kyllä se mukautuu likkeeseen. Mulla on nyt neljäs fr7 käytös ja kaikki olleet samanlaisia, en pidä sitä vikana, vaan ominaisuutena. Kyseessähän ei ole sylinteri, vaan eräänlainen hydraulimoottori.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kouran pyörittäjä
Senverran vielä jankutan, että mielestäni Latzin kuormaajassa vuoti venttiili ja koivumäen kuormaajassa rotaattori.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Kouran pyörittäjä
Voi olla mahdollista ;D

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Kouran pyörittäjä
Senverran vielä jankutan, että mielestäni Latzin kuormaajassa vuoti venttiili ja koivumäen kuormaajassa rotaattori.

Mun kuormaajassa vuotaa kyllä lähes kaikki. Yhden kohdan korjaat niin pari porsii.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kouran pyörittäjä
Senverran vielä jankutan, että mielestäni Latzin kuormaajassa vuoti venttiili ja koivumäen kuormaajassa rotaattori.

Mun kuormaajassa vuotaa kyllä lähes kaikki. Yhden kohdan korjaat niin pari porsii.

  Semmosta se on jos ostaa näitä halpistuotteita. Meikän "joutsalainen" mallia -87 ei vuoda mistään ;D