Peru heti kirjoitus siitä,että Suomen helluntaiseurakunnat tukee Israelia rahallisesti.
Miksi levität valheita? Emme tue mitään sotateollisuutta missään maassa maailmassa. 
Oot kyllä raukkamainen 
No meneekö Suomesta helluntaiseurakunnilta rahaa Israeliin? 
Lainaus Espoon H-seurakunnan sivulta:
"Olet sydämellisesti tervetullut mukaan toivottamaan rauhaa Jerusalemille ja kuulemaan Raamatun ilmoitusta Israelin ikuisesta erityisasemasta. Israelin valtion synty ja juutalaisten paluu heille luvatulle maalle on Jumalan ihmeellinen teko ja haluamme osallistua siihen seisomalla Israelin rinnalla ja tukemalla Israelia ja juutalaista kansaa rukouksin ja konkreettisin toimin."

http://www.espoohsrk.fi/toiminta/pienryhmat/israel-piiri/
Jokaisen kristityn tulisi tukea Israelia, meillä on sama Jumala. Islamilaisillakin vaikka ovatkin harhaoppisia.
Minulla on vain yksi Jumala, Lord Nuffield. Nuffield traktorit täällä maanpäällä ovat tehneet hyvää jo vuosikymmeniä, kantaen Lord Nuffieldin nimeä. Nuhvi on ainoa oikea jumalasi, muut ovat epäjumalia. Olen kyllä tehnyt syntiä, suurtakin, koko ajan, tunnontuskat ovat Valtran omistamisesta kovat. Mutta se on vain nykyajan pakollinen myötäeläminen, että saa tehdä töitä byrokratian rattaissa, nuhvit kun tuntuvat olevan liikaa vääräuskoisille, enkä halua aiheuttaa suurempia sotia. Olkoon rauha maassa ja nuhvit kovakulkuisia, niin nyt kuin iänkaikkisuudessa. Hurraa
....
Vitsit sikseen,
vertasin yläasteella uskonnontunnilla (ortodoksi) raamattua kalevalaan, ikiaikaisia satukirjoja molemmat, joista toinen ehkä parempi bestseller. Tuli numeron pudotus. Nyt jälkeenpäin on vituttanut, miksi alennuin moiseen. Edelleen olen samaa mieltä, satukirjoja molemmat.
Uskontojen takia on maailmassa tapettu hirveästi ihmisiä, ja tullaan tappamaan vast.edeskin. Onneksi suuntaus euroopassa on pois näistä hihhulihommista. Sitten on nämä kaikenmaailman todistajat yms. Mikä ihme se on, kun kuullaan, että ihminen alkaa mennä mullan alle, aletaan kaveerata. Mummokin alkoi saada sairaalaan jehovantodistajia joka ilta kun rupesi kunto heikkenemään, ennen ei välitetty. PERKELE mitä paskasakkia (ei välttämättä kaikki toki, mutta osa tuosta uskontokunnasta), perinnön perässä alkoivat kaveerata, jos tekisi testamentin heille. Onko tuo hyväksyttävää toimintaa?