Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiljaista on.  (Luettu 3686 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Hiljaista on.
Agronetti on vaisu.

Kun kaikki körttiläiset on juhlimassa.

Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Hiljaista on.
Eipäs ole.Sinä juuri sivuilla kävit ;D ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hiljaista on.
Eipäs ole.Sinä juuri sivuilla kävit ;D ;D

Määä en oo körttiläinen. Ne on seuroissa puhumassa ruokottomia.
Kui mää ain olen paras?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Hiljaista on.
Noooooooooooo, onkos Timpalla Pirjo Kämpin parhaita? Sopii pistää gramofooniin iltasella pyörimään.

Oli nääs tunnusmusiikki kakkosen tv-sarjaan Hiljaista on, mikä tuli tässä joku vuosi sitten. Pojilla oli siinä virma nimeltä Helposti oy, muistelen. Ei tarvinnut virmaan ostettua Postin entistä jakeluautoa tuunata kuin kolmella kirjaimella, niin jo oli yhtiön kuosissa.



http://www.goofinrecords.com/shop/index.php?topic=65&topic2=55&tuote_ID=10181
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Hiljaista on.
Kako on sössinyt tämän kanavan,kako sössii aina,aina ja vielä useamminkin ;)

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon. Vain me julkisella sektorilla liitelevät joilla ei ole tulosvastuuta tai muutenkaan työtä. Ja kun jotain pitäisi tehdä voi aina viitata kiireeseen ja stressiin.

Suojatyöpaikka on paras valinta. Oma työpöytä ilmastoidussa huoneessa, nettiyhteys ja palkkaa tulee yhteiskunnalta kun vain keksii jonkun huuhaa projektin vetämistä. Vaikkapa kotirouvien työllistämisen mahdollisuudet TakaHikiällä v. 2009 - 2014 marjanpoimintateollisuudessa.

Ilmankos väki menee esim murtolan puolelle kun täällä ei ole edes viidennes kommenteista asiallisia.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon.

***Ei ole totta. Urakoittijathan heinät tekee.
Kui mää ain olen paras?

Puttepossu

  • Vieras
Vs: Hiljaista on.
Niin tosiaan, mitäs tänne kuuluu. Kolme päivää poissa tietokoneen ääreltä, possuttomuus mahdollistaa rennon reissaamisen, tekee hyvää miettiä muutakin kuin näitä maatalousasioita.
Mutta elokuussa pukkaa possua taas, josko olisi  jo viimeinen partti ja sitten lopullinen finito.

Gray bear

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon.

***Ei ole totta. Urakoittijathan heinät tekee.

Niin taitaa... Ei vaan tiiä kumpi tulee ensin urakoitsija vai sade... Kyllä tämä on nöyrryttävää odottelua...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon.

***Ei ole totta. Urakoittijathan heinät tekee.

Niin taitaa... Ei vaan tiiä kumpi tulee ensin urakoitsija vai sade... Kyllä tämä on nöyrryttävää odottelua...

Sitä ei voi tietää.

Mutta molemmat yllättää asiakkaansa housut kintuissa, varsinkin tuo urakoitsija.
Kui mää ain olen paras?

Gray bear

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon.

***Ei ole totta. Urakoittijathan heinät tekee.

Niin taitaa... Ei vaan tiiä kumpi tulee ensin urakoitsija vai sade... Kyllä tämä on nöyrryttävää odottelua...

Sitä ei voi tietää.

Mutta molemmat yllättää asiakkaansa housut kintuissa, varsinkin tuo urakoitsija.

Olen miettinyt "saadakseni hyvän palvelun urakoitsijalta tai edes kohtuullisen", millainen on hyvä asiakas.

Yritän tänä vuonna näitä:
1. Tervehdin, kiitän ja olen muutenkin kohtelias.
2. Kun joudun jonottamaan (nyt jo kuukausi), käytän ajan hyödykseni miettimällä tulevaa (esim. mitä haluan syödä seuraavaksi)
3. Urakoitsijan saapuessa, kaivan lompakon ja ennenkaikkea rahat. Muistan kysyä käykö S-bonus kortti. Kun urakoitsija kertoo ettei hänelle käy S-bonus, niin esitän hölmöä siis olemalla ihan luonnollinen ja alan tinkaamaan paalaushintaa.
4. Yritän unohtaa tyhmät ja turhat vitsit. Hän on jo kuulleet ne kesänmittaan kaikki. Kuten vitsi: "rahalla vai luonnossa". Kyllähän urakoitsija rahaakin tarvitsee...
5. Yritän kuunnella mitä urakoitsija minulle sanoo! Todella vaikeaa, mutta en ainakaan vastaa joo, jos kysymys alkaa kumpi -sanalla.
6. Yritän muistaa, että urakoitsija ei ole syy minun huonoon päivääni. Se ei ole myöskään urakoitsijan vika, jos paalit joudutaan käärimään kolmeen kertaan tai paali jumiutuu kammioon. Huutamalla ja räyhäämällä en voita mitään. Yritän muistaa kehua claasia. Sehän on maailman merkki!

Viimeksi muokattu: 08.07.08 - klo:21:24 kirjoittanut Gray bear

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hiljaista on.
Kuten vitsi: "rahalla vai luonnossa". Kyllähän urakoitsija rahaakin tarvitsee...


***Ekkö sää tiä et nua homojutut on kiellettyjä agronetissä.
Kui mää ain olen paras?

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon.

***Ei ole totta. Urakoittijathan heinät tekee.

Sitäpaitti mitäpä sitä muuta tekemistä luokoa tehdessä on kuin lueskellä kännykällä agronettia ???

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Hiljaista on.
Ei täällä kenelläkään ole aikaa olla kesken heinänteon.

***Ei ole totta. Urakoittijathan heinät tekee.

Sitäpaitti mitäpä sitä muuta tekemistä luokoa tehdessä on kuin lueskellä kännykällä agronettia ???
Jostain syystä ainakaan kommunikaattorilla ei saanut lähetettyä kommentteja. Tympii pelkkä lukeminen jos ei voi heittää omaa näkemystä sekaan. :P