Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minkäskokoinen on akkanne?  (Luettu 29283 kertaa)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20075
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Emäntäehdokas olisi hyvä laittaa testiin ennen kosintaa: Annetaan kaksi 30 l täyttä AIV-kanisteria, jos nousevat eteen suorille käsille, ei kun polvilleen vaan ja sormusta nokan eteen.

Kyllä vahva olis hyvä maatilan tarpeisiin. Yhden semmoisen olen kerran tavannut silloin vähä nuorempana. Ja eikös ehkä pikkasen jäänyt kaihertamaan.

-SS-

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?

9,5

Vuotias  :o

No ei.

9,5"
comprehendō?  ;D

Kengännumero  ???

Vai 9,5 tuumaa  :o :o :o

Hanskan koko. ootko kuullut nyrkkikyllikistä?

Paskaan topikkiin paska vastaus.  ;D

Ompa pieni kätönen sulla! 11,5 miehen koko :P
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?

Ompa pieni kätönen sulla! 11,5 miehen koko :P

The smaller the hand, the tighter the fist
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Eipä löytynyt muuta kaavaa akan koon laskemiseen kun että upottaa sen vedellä täytettyyn tynnyriin ja nostaa sen ylös. Sitten laskee syrjäytyneen veden määrän  ???

Jäi mittaamatta ainakin tältä iltaa.

Sen verran on tietoa että mahtuu kyllä siihen tynnyriin.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Koulupoikana kesätöissä ollessa tuli kyseisen tehtaaseen äiti ja tytär töihin yhtäaikaa. Kuulin siinä sitten vanhempien miesten puhuvan naisten mitoista:

"Äitillä on perse kuin hehtoon säkki! Ja plikalla puolet siitä"

Että sen kokoisia oli neet naiset. En tiä olivatko kenenkään akkoja.

Viimeksi muokattu: 16.11.12 - klo:07:39 kirjoittanut maraani

Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Liian iso 8)  Maha vaan kasvaa koko ajan, välillä ahmitaan esim. suolakurkkuja ja kaikkea muuta ja sit taas on huono olo. Mistä tuo akkojen ruokahalun vaihtelu voi johtua, mä en vaan ymmärrä :o

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Liian iso 8)  Maha vaan kasvaa koko ajan, välillä ahmitaan esim. suolakurkkuja ja kaikkea muuta ja sit taas on huono olo. Mistä tuo akkojen ruokahalun vaihtelu voi johtua, mä en vaan ymmärrä :o

Kyllä se loppuu viimeistään vaihdevuosina. Sen jälkeen ei ole vaihtelua, sitten vaan kasvetaan.

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Liian iso 8)  Maha vaan kasvaa koko ajan, välillä ahmitaan esim. suolakurkkuja ja kaikkea muuta ja sit taas on huono olo. Mistä tuo akkojen ruokahalun vaihtelu voi johtua, mä en vaan ymmärrä :o

Kyllä se loppuu viimeistään vaihdevuosina. Sen jälkeen ei ole vaihtelua, sitten vaan kasvetaan.

Pari vuotta sitten akalla oli samanlainen kausi, mut se meni onneks ohi ;D Mutta alkaako noiden vaihteistovuosien jälkeen siis jatkuva ahmiminen? Johan tuo turpoaa liikuntakyvyttömäksi  eläkeiässä :-[

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Eipä löytynyt muuta kaavaa akan koon laskemiseen kun että upottaa sen vedellä täytettyyn tynnyriin ja nostaa sen ylös. Sitten laskee syrjäytyneen veden määrän  ???

Jäi mittaamatta ainakin tältä iltaa.

Sen verran on tietoa että mahtuu kyllä siihen tynnyriin.

Mun pitää sitten tehdä tuokin farmarisäiliössä. Laitan eukon farmarisäiliöön, sitten tilaan tankin täyteen. Kun tankki on täynnä, niin eukko pois... Kun muodostunut vaje täytetään niin löpöauton mittarista näkee suoraan eukon koon  ???

Köntys

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Täällä on ponttoonein varustettu kirkkovene :P

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?

Nämä ponttoonit taitaa olla sellainen suomi- mallin emännissä löytyvä varuste, ei niitä paljoa tuolla etelämpänä näkynyt. Suu piti teipata jesarilla ettei kieli valu napaan..  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9914
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?
Eipä löytynyt muuta kaavaa akan koon laskemiseen kun että upottaa sen vedellä täytettyyn tynnyriin ja nostaa sen ylös. Sitten laskee syrjäytyneen veden määrän  ???

Jäi mittaamatta ainakin tältä iltaa.

Sen verran on tietoa että mahtuu kyllä siihen tynnyriin.

Mun pitää sitten tehdä tuokin farmarisäiliössä. Laitan eukon farmarisäiliöön, sitten tilaan tankin täyteen. Kun tankki on täynnä, niin eukko pois... Kun muodostunut vaje täytetään niin löpöauton mittarista näkee suoraan eukon koon  ???

Joharalla on luultavasti kevyessä polttoöljyssä marinoitumisen jälkeen joku tälläinen : http://www.x3mgym.com/sr/foto_galerija_pop_up_takmicenja.php?uid=389

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?

Joharalla on luultavasti kevyessä polttoöljyssä marinoitumisen jälkeen joku tälläinen : http://www.x3mgym.com/sr/foto_galerija_pop_up_takmicenja.php?uid=389

Ihannevaimo maatilalle. Voisi myydä Avantin pois.  :-*

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?

Joharalla on luultavasti kevyessä polttoöljyssä marinoitumisen jälkeen joku tälläinen : http://www.x3mgym.com/sr/foto_galerija_pop_up_takmicenja.php?uid=389

Ihannevaimo maatilalle. Voisi myydä Avantin pois.  :-*

Miellä rouvaa ei oikeasti laiteta mihinkään paskahommiin. Mä olen siinä mielessä hyvä aviomies, että en halua vaimoni tekevän naisen fysiikalle sopimattomia töitä. Nainen lopettaa kukkimisensa jos se painaa hiki hatussa paska-askareesta toiseen  :'( Miehillä ei ole niin väliä, ollaan rumia lapsesta asti  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Minkäskokoinen on akkanne?

Joharalla on luultavasti kevyessä polttoöljyssä marinoitumisen jälkeen joku tälläinen : http://www.x3mgym.com/sr/foto_galerija_pop_up_takmicenja.php?uid=389

Ihannevaimo maatilalle. Voisi myydä Avantin pois.  :-*

Miellä rouvaa ei oikeasti laiteta mihinkään paskahommiin. Mä olen siinä mielessä hyvä aviomies, että en halua vaimoni tekevän naisen fysiikalle sopimattomia töitä. Nainen lopettaa kukkimisensa jos se painaa hiki hatussa paska-askareesta toiseen  :'( Miehillä ei ole niin väliä, ollaan rumia lapsesta asti  ;D

Et vissiin ole kuullut sitä vitsiä, ett

 "Miksi naiset meikkaa ja käyttää hajuvesiä?".
-No, kun ne on rumia ja haisee pahalle    ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.