Edistyspuolue vaatii kaikkien kansallisten tukien poistoa. EHDOTTOMASTI KANNATETTAVA HANKE!Kansalliset tuet ovat vääristäneet pahasti maatalouttamme ja siirtänyt tuotantoa sinne, missä sitä ei tuotanto-olosuhteiden puolesta pitäisi olla lainkaan.
Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 14.11.12 - klo:10:35Edistyspuolue vaatii kaikkien kansallisten tukien poistoa. EHDOTTOMASTI KANNATETTAVA HANKE!Kansalliset tuet ovat vääristäneet pahasti maatalouttamme ja siirtänyt tuotantoa sinne, missä sitä ei tuotanto-olosuhteiden puolesta pitäisi olla lainkaan.kokoomuksen kannattajien joukossa olisi suru ja haikeus varmasti käsin kosketeltavissa mikäli sinä päättäisit loikata
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 14.11.12 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 14.11.12 - klo:10:35Edistyspuolue vaatii kaikkien kansallisten tukien poistoa. EHDOTTOMASTI KANNATETTAVA HANKE!Kansalliset tuet ovat vääristäneet pahasti maatalouttamme ja siirtänyt tuotantoa sinne, missä sitä ei tuotanto-olosuhteiden puolesta pitäisi olla lainkaan.kokoomuksen kannattajien joukossa olisi suru ja haikeus varmasti käsin kosketeltavissa mikäli sinä päättäisit loikata Mä olen edelleen sitä mieltä, että Tj on joko demarien tai kepun agentti, jonka tarkoituksena on pilata kokoomuksen maine.
Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 14.11.12 - klo:11:29Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 14.11.12 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 14.11.12 - klo:10:35Edistyspuolue vaatii kaikkien kansallisten tukien poistoa. EHDOTTOMASTI KANNATETTAVA HANKE!Kansalliset tuet ovat vääristäneet pahasti maatalouttamme ja siirtänyt tuotantoa sinne, missä sitä ei tuotanto-olosuhteiden puolesta pitäisi olla lainkaan.kokoomuksen kannattajien joukossa olisi suru ja haikeus varmasti käsin kosketeltavissa mikäli sinä päättäisit loikata Mä olen edelleen sitä mieltä, että Tj on joko demarien tai kepun agentti, jonka tarkoituksena on pilata kokoomuksen maine. Kenties jopa Arhinmäen agentti.